Sevdiğiniz gidince siz ne hissettiniz, eksik kaldınız mı?

“Bir gün en sevdiğim gitti. Ben neye üzülsem hep onun gidişine ağladım.” diye bir söz okudum az önce.
Göğsümün vitrinini devirdi, tuz buz etti her şeyi.
Hep böyledir.
Bir gün en sevdiğin seni terk eder ve ardından kim gidersen gitsin, onun olmayışına ağlarsın.
Hayat, tam da böyle...👀🖤

Alıntı

Mehmet Erdem den / Acıyı sevmek adlı şarkı benden tüm eksik kalanlara gelsin 🖤💔❤️💙
Sevdiğiniz gidince siz ne hissettiniz, eksik kaldınız mı?
Güncellemeler
8 ay
Ss için teşekkür ederim 😊🥰😍
Sevdiğiniz gidince siz ne hissettiniz, eksik kaldınız mı?
Cevapla