AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence boş ver takılma
Cunku herkesı bıgboy sevdalısı sanıyolar elde edemeyınce camur atmıs demek kı dogru yapmıssın reddetmekle
Benim için huyu önemli ama tek boyu için değil egosu içinde terkettim
Sadece boyu uzun oldugu için mi reddettin anlamadım
Şöyle bir sorun var ben zaten kendi boyuma kafayı takan bir insanım ileride boy farkınada çok takarım ben onun için zorluk çıkarmak istemedim diye reddettim çocuk beni kötüledi
Çocuğu tanimiyorum ama boy farki çok
Boy farkı çok diye reddettim zaten benim yanıma Max 1.80 hatta 1.75 gider zorlasan yani oda jdjdjdkd boy farkı için diyorum yanlış anlama 1.90 harbi fazla
Anliyorum yani cok fazla ben bile 1?90 cocukla tokalasmakta zorluk crkiyorum
Ben 197 im ben ne yapayım😂
1.70 olmaktansa 2.10 olurdum daha iyi
@GHOST-VENOM kanka öyle deme çok kötü 😂 kafamı çarpıp duruyorum kapılara
Raziyim
@GHOST-VENOM yani 170 de çok çok kısa 170 manitam olmaz en az 178
Aynen zaten küçük gozukuyoruz + daha az olgun gozukuyoruz
Bence ideal erkek ciddi anlamda 1.80 ile 1.70 arası 1.52 de çok kısa ideal kız boyu 1.60 ile 1.70 arası olmalı
1.75-1.80 arasi
197 kötümü yani
Hayır asla kötü demedim yanlış anlama ama olması gerekenden çok fazla uzun
Allah kimine kısa kimine uzun veriyor yani boyun çok uzun diye dertlenme
Boyu uzun diye dertlenmek vardi ya off 😂😂
Evet boy 197 ayak 49 numara hahahha
@GHOST-VENOM dertlenenler var knk ya ben boy uzatcam 6 cm doktorun sayfasını takip ediyorum kadın boy kısaltma ameliyatı olmuş
Ayaklar lens mi knk
Oyle bir ameliyatmi varmis ya sjxnjs
Ayaklar lens kanka hahahhah görcenmi😂
@GHOST-VENOM var jdjdkdkd ama çok pahalı riskleri çok sakat kalabilirsin zaten 1 buçuk sene yürüyemiyorsun cihazlasın bacağına cihaz vidalıyorlar 1 buçuk sene koşamıyorsun bile 1 buçuk sene cihaz çıkıyor sendeleyerek yürüyorsun
Boy uzatma daha kolay ahxbsjsn
@GHOST-VENOM tamam işte boy uzatma ameliyatı öyle oluyor
Ayakkabı buluyorsan sorun yok knk
Boy uzatma ameliyati uc aydan sonra yuruye biliyon
@GHOST-VENOM yok o öyle değil fizik hareketleri filan yapabiliyorsun sadece
Basbaya 3 ay sonra kosanlari gördüm
@GHOST-VENOM kanka yeter lan ne konuştunuz😂
@GHOST-VENOM cihazla koşmak sağlıklı değil be o ne la
Degerr
@GHOST-VENOM parasıda güzel djdjkxkx
Yinede deger belkide sen bilmiyorsun ama boyun verdigi ozguvensizlik bir baska
@GHOST-VENOM bana da o özgüvensizliği veriyor boşuna ameliyat olcam demiyom ama senin boyun iyi
1.70 i sadece esneme haraketlerinden sonra geliyorum yoksa 1.68
@GHOST-VENOM tamam 1.68 de güzel ne var boyunda spor ayakkabıyla 1.70 oluyorsundur ortalama boya giriyorsun sporla
@GHOST-VENOM ciddi söylüyorum orta boylu olan erkekler çok samimi ve tatlı oluyor sende orta boylusun zaten 2 cmin lafı olmaz ve inan kızların gözünde daha al benisi olan erkek türündensin uzun erkekleri sadece yanlarında hava atmak için istiyorlar eksik özgüvenlerini bastırmak istiyorlar sen gerçekten sevilen erkek mi olmak istersin yoksa resimlerde orada burada hava cıva olsun diye yanında bulundurulan erkek mi olmak istersin bunu samimi olarak bir kız olarak söylüyorum kızların geneli bu yönde bak 1.70 kızlar bile 1.75 e erkek demem diyor çünkü onlarda 1.90 isteyip hava atmak istiyor bunca gereksiz kızlarla olmaktansa seni cidden olduğun gibi sevecek birisiyle ol ve bu boy konusunu asla takma kafana boyun gayet iyi olması gerektiği gibi
Kısa birisi olarak seni avutmaya çalıştığımı sanma çünkü bugün boyuna laf edenler yarın burnuna saçına kulağına vs. bir çok şeye laf ederler sen ne kadar bir şeyleri değiştirmek istersen iste onlar daha da ileri boyuta gidip seni daha çok rahatsız edecekler Allah seni böyle güzel bulmuş ki çokta güzel olmuşsun 10/10 sun tatmin etmek için demiyorum gerçekleri söylüyorum kendi güzelliğinin farkına var ve onca parayı o ameliyata basmak yerine kendine ilerideki eşine çocuklarına kaliteli bir hayat için birikim yap bu arada boyunu istediğin kadar ameliyatla uzat genetiğini ameliyatla değiştiremezsin ileride oğlunda 1.68 olursa onun özgüvenini zedelersin kompleks yapmasını sağlarsın babam niye 1.70 üstü ben niye böyleyim der
Yok ya kafaya takmiyorum zaten o kadar param yok 35 k euro sjxnjx demem o ki eger olursa yapacam ve gercekten ona deger ve inan bana benim gibi biri uzun olursa daha iyi gorunumu olur ayrica hoslandigim kiz uzun
Zira boyumu uzatirsam gidip 1.60 kizla evlenmiyecemki 1.75 le evlenecem ki cocugumun boyu uzun olsun 😅
@GHOST-VENOM konu aynı şeye denk geliyor işte boyunu ameliyatla uzatman çocuğunun boy ortalamasını uzaması için değiştirmiyor boyda baskın gen babadan geliyor anne 1.75 sen 1.78 olsan bile çocuk 1.60 küsür olabilir ki şu an bile kendinden uzun kızla evlenebilirsin açılmayı denedin mi kıza
Yani soyle soyliyeyim benim boyum 1.70 oldugu halde 1.75 le evlenmem çok absurd olur. Ki zira benim bir agam vardi annesi 1.80 babasi 1.73 du ama kendisi 1.93 falan
@GHOST-VENOM absurd niye olsun 1.90 erkek 1.50 ile evleniyor millet bigboy diyip normal karşılıyor kız senden 5 cm uzun olunca mı kötü o topuklu giymesin sende biraz tabanlı spor ayakkabı giy miss gibi işte lan kız olarak bunu diyorum zabzürt durmazsınız diyorum bence takma açıl kaparlarsa oturup dertlenme
Ki bunu illa yapicam demiyorum ki eger zamani gelirse zengin olursam mutlaka yaparim diyorum çünki hep kendimin en iyi versiyonumu yapmak istemisimdir yani yuz bakimi olsun dis bakimi olsun insanlarla konusma seklim olsun zaten bunlarda sorunum yok hatta iyiyim bile dene bilir ama gel gelelim ki boyum kisa ahaha bu arada kizlarla konusmayida beceriyorum agzim laf yapiyor o konudada sikintim yok benim sorun para ve boy
Bak kankam benim ben 1.75 kizlari hic olmayacak bir sey gibi gormuyorum zira playboyun masum versiyonuyum ahaha yani o konuda sikintim yok ama iste yakismayiz yan yana durunca + 1.90 ve 1.50 de pedofili yani agaga
@GHOST-VENOM annesi 1.80 miş işte babasından uzun jdkkdkdkkd neyi zabzürt bunun te allahım 1.50 kadın 1.75 erkekten 1.90 çıkan oğlan var şans işte her şey döllenmede oluyor sen uzunsun karın uzun diyelim ama çocuğunun cücelik sendromuna yakalanma olasılığıda var geçmişteki bir akrabadan dolayı yorma kafanı git kıza açıl
Adam zengindi*
Cucelik sendromunun karsisini almak mümkün bu arada ahaha
@GHOST-VENOM adam zengin olunca ne oluyor pardon karısı parası için onunla evlendiyse adamın haline yazık
Sjzjsj orasini bilemeyecem bu arada ozelden yaz pls
@GHOST-VENOM kanka bence çevredekiler senin hayata karşı pozitifliğini negatifleştirmiş
Bak bebis ben stoik biriyim beni hickim kolay kolay negatif yapamaz sadece olarak hep kendimin en iyi versiyonumu hayal ederek çalıştım ve bitek boy kilo ve para kaldi zira sporundan tut idealist olmama kadar ortalama ustu biriyim kadinlarlada konusmayi beceriyorum.
Aşko güzel oluyor öyle
Aşko Allah size nasip etsin ben almiyim
İyi yapmışsın bak kötü huylu biriymiş
Sanki canını aldım abla ya herkese kibirli boy farkı için reddetti demiş egoist biri zaten tanıyor
Tanıyorum zaten boyu için reddetmedim sadece
Ulaşamadığı için millete kötülemiş işte. Ancak mallar inanır. Aklı başında olanlar amacını anlar canım merak etme
Ben kendi boyuma takan insanım ileride boy farkına da takıp onu üzmek istemedim adama iyilik yapıyorum suçlu oluyorum yok böyle bir şey😂
Haklisin