Hoslandigim cocukla tartistik ve beni engelledi ben haksiz miyim?

bir cocugu begeniyordum ve arkadas olmak istiyordum mesaj attim o beni tanimiyordu ben de onu tanimiyordum sonra beni gormek istedi ve ders arasi bulustuk ne konuscaz dedi omuz silktim sonra birden ben iliski istemiyorum dedi ben de oyle bir sey dememistim dedim tamam dedi.2 hafta gecti aradan. Dun selam naber yazdim 20dk sonra iyi yazmis ders calisiyordum gorememisim yazdim soeun degil yazdi iste ne dusundugunu soyle bileyim yazdim sonralarda tartismaya basladik ben onun beni istememesini yediremiyordum bence kimse yediremez. Sonra dusuncelerin de twitter begenilerin gibi dedim (acik kiz fotograflari begeniyordu) sonra twitter begenilerime bagacak kadar kafayi bozmussun sonra gelip arkadas ayagi yapiyorsun dedi biraz daha tartistik ve bir daha yazamazsin dedi engelledi az once baktim twitter hesabini gizlemis ve kullanici adini degistirmis kaba mi davranmis bana ustune cok mu gitmisim
Hoslandigim cocukla tartistik ve beni engelledi ben haksiz miyim?
Cevapla