Sizce 26 yaşındaki bir erkeğin 18 yaşında bir kızla sevgili olması normal mi yoksa niyeti kötü mü?

Arkadaşlar sorum net. Arkadaşım 18 yaşında üniversiteye yeni başladı. sevgilisi 26 yaşında. Birlikte çocuğun evinde kalıyorlar vs. Sizce çocuk gerçekten seviyor mudur? Bu arada sevgilisi film sektöründe çalışıyor. Yalnız yaşıyor. Fikirlerinizi merak ediyorum..

Sizce 26 yaşındaki bir erkeğin 18 yaşında bir kızla sevgili olması normal mi yoksa niyeti kötü mü?
Cevapla