Sevgilimi doğum günüünde storyimde paylaşmadığım için sorun ben miyim?

2 yıllık güzel giden bir ilişkimşz vardı onun en son ki doğum gününde tam gece yarısında kavga ettik ve haliyle küs uyuduk bende bundan dolayı her zaman attığım doğum günü storyisini atmadım sonuçtaa kavga etmişiz bunun samimiyetsizce olacağını düşündüm. yarın buluşırız barışırız sonra fotoğraf çekip paylaşırım diye düşündüm. o ise buna daha çok sinirlendi ve gece boyunca ağladığını onu rezil ettiğimi söyledi. ben buluştuğumuzda atıcagğımı söyledim ona ve artık geçtğini söyleyip atmama izin vermedi. neyse gel zaman git zaman benim doğum günüm geldi ve hiçbir sebep sorun yokken oda story atmadı sebebini sorduğumdada hangi yüzle sorabiliyorsun deyip öfke kusmaya başladı bendekin tutmana şaşırdım dedim ve eski olay için üzgünüm dedim sizce sorun ben miyim?

Sevgilimi doğum günüünde storyimde paylaşmadığım için sorun ben miyim?
Cevapla