Selam KS ahalisi! Sitenin bu konudaki fikirlerini gerçekten merak ediyorum. Klâsik hikâye: Ailede sevgi görmemiş ve bu yüzden kendisine sevgi kırıntısı sunan ilk insana kendini kaptıran, sonra da bundan pişman olan o kişi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Selam KS ahalisi! Sitenin bu konudaki fikirlerini gerçekten merak ediyorum. Klâsik hikâye: Ailede sevgi görmemiş ve bu yüzden kendisine sevgi kırıntısı sunan ilk insana kendini kaptıran, sonra da bundan pişman olan o kişi. Siz ne düşünüyorsunuz?

Zayıf birisi yapmaz bence.. aksine daha daha güçlü birisi yapar.. mesela ben de öyle aile sevgisi görmedim hiç hayatımda.. bu yüzden de aşka sevgiye daha çok değer biliyorum çünkü yaşamadığım için ne kadar önemli olduğunun farkındayım.. ama işin kötü kısmı da insan bu yüzden kendini boşlukta hisseder kolay bağlanır karşı cinse ya da sevgi eksikliğinden dolayı kolay güvenebilir.
İş gereği bu tip insanlarla çok fazla mesai harcadım ve gözlemlerim sonucunda hepsinde aynı şekil davranışlara şahit oldum. Evet sevgisizliğe ve fazla rol modele maruz kalan insanlar bir nevi o sevgiyi satın alma eğilimi içine giriyor... Mesela arkadaş edinmek için elini sık sık cebe atma ya da evlenince eşine karşı aşırı tolarens gösterme ve bunun ana nedeni de kesinlikle o sıcak aile hayatını kaybetme korkusu.. Bunu sevgili diye de detaylandırabiliriz ama sonuç hep aynı kapıya çıkar. İlk başlarda çok kızardım hatta Samimi olduğum birini karşıma alıp nasihat bile verdim ama hiç bir şey bizim sandığımız kadar kolay değil öyle hayatlara şahit oldum ki bu zorluklar içinde o sevgiye tutunuşuna hayran oldum diyebilirim... Aslında bizim zayıflık olarak tabir ettiğimiz o egomuza ters gelen ne varsa o insanların hayatına biraz girince aslında ne kadar da güçlü bir yapıya sahip olduklarını fark ettim sevgisizlik iki şekilde dışa vurum yapıyor ya nefret ya kaybetmemek için verilen savaş derin ve acı gerçekle dolu bir hikaye bence bu Allah kimseyi sevgisiz bir ailenin bireyi yapmasın diyorum güçlendirse bile bireyleri aslında bir çok şeyi alıp götürüyor...
Sevgisiz büyümek, insanı aşk hayatında duygusal zayıflıklara yönlendirebilir. Ancak her bireyin deneyimi farklıdır ve bu durumun etkisi kişisel gelişimle de şekillenir. Klâsik hikâyede anlatıldığı gibi, sevgi eksikliğiyle büyüyen biri, ilk sunulan sevgi kırıntısına sıkı sıkıya sarılabilir, ancak sonrasında bu seçimden pişmanlık duyabilir. Herkesin yaşadığı deneyimler farklıdır ve bu sorunun cevabı kişisel perspektiflere dayanır.
Anladım, farklı perspektifleri görmek her zaman zenginleştirici olabilir. Her bireyin hayat hikayesi benzersizdir ve çeşitli deneyimlerle şekillenir. Belki birçok insan bu konuda benzer duyguları paylaşacaktır. Sitede bu konuda daha fazla görüş ve deneyim paylaşımını görmek harika olurdu. Herkesin bakış açısını anlamak, insanların hayatlarındaki benzerlikleri ve farklılıkları keşfetmek açısından değerli olabilir.
Cevap
2Cevap
Hayır yapmaz aksine daha güçlü olmaya çalışır insan
Daha iyi sevgiyi daha iyi bilir sahip çıkar ve güzel yaşar yaşatır
Aşırı sevgiyle büyüdüm, bilmiyorum kii 😎😎
Hemen bağlanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?