Erkek arkadaşımın sıkıntısı ne? kişilik bozukluğu mu var?

Arkadaşlar bişey soracam. erkek arkadaşım maddi manevi ailevi sorunları vardı. maddi manevi hep destek oldum dibinde oldu.2 yıl boyunca tek başıma mücadele ettim. ondan yana bişey tek bişey görmedim değer kıymet yok. agir tartışmada hakaret küfür yakıştırmalar başkalarıyla karşılaştırmalar dalga gecmeler baskı kiskanclik bunlara rağmen tek bi kere bile saygisizligimi bozmadim. surekli manipüle ediyor kendimi sucluyorum vicdan yaptırıyor. insanlara iyi merhametli benim yanımda depresif moralsiz. zor günümde kötü günümde hasta olduğunda umrunda olmaz öyle. doğum günümu kutlamaz sadece ona ilgi değer verilmesini ister. hep benden bekliyor. ondan ayrıldım. duzelecem sorunlarım var diye böyleyim dedi. tekrar barıştık ama yine aynı degismedi. yaranamiyorum ona hic. hep şikayetçi halbuki her gün mutlu etmek için biseyler yapıyorum bu insan sorunlardan dolayı mı böyle yoksa kişiliğinde mi bı sıkıntı var ne yapmam lazım gücüm kalmadı tukendim ne sevgi ne saygi kaldı. ona dediğim tek şey var benim gibi biriyle bile sürekli tartistiysan ve onca şey yaptığım için seni memnun edemediysem sen asla mutlu olmazsın ömrün boyunca

Erkek arkadaşımın sıkıntısı ne? kişilik bozukluğu mu var?
Cevapla