Onu sevmek onu dusunmek bktan hayatimi harika yapiyodu. Bir yildan fazla oldu.
O benim icin beyin uyusturucusu gibi biseydi.
Hayata tekrar nasil umutla bakarim, sevecegim ve sevilecegime inanirim tekrar

Onu sevmek onu dusunmek bktan hayatimi harika yapiyodu. Bir yildan fazla oldu.
O benim icin beyin uyusturucusu gibi biseydi.
Hayata tekrar nasil umutla bakarim, sevecegim ve sevilecegime inanirim tekrar

Bir kız arkadaşımın yazdığı sözleri okudum resmen siz kadınlar sanırım hep böyle duygulara kapılıyorsunuz. Biten ilişkileri çok fazla beyninizde yaşatmayın durmadan eskiye özlem duymak geleceğe giden treni kaçırmak demektir unutma anı yaşa mutlu olmak için kimseye ihtiyacın olmadığını da unutma!
Benim başımdan kötü şeyler geçtiği için artık kimseyi sevmek istemiyorum yani sınırlar koyuyorum öyle kötü biten bir ilişkiyi unutmaya çalışıyorum o yüzden yeni bir ilişki de düşünmüyorum
Ama sen veya başkası birinden ayrılıp başkasını hemen hayatınıza alıyorsunuz ya da eski bir hikayeye özlem duyuyorsunuz
boş ver yani takma kafana kendini dinle kabini herkese açma bu seni yıpratır hobiler edin telefonuna oyunlar yükle ya da kitap oku mesela bu iyi gelebilir
hergün 24.00 ile 03.00 arası uyursan veriliyor sana mutluluk hormonu
rüya işte
Cevap
10Cevap
rüya sadece anlam arama
Neredesin hangi şehirden katılıyorsun
Ben de rüyamda seni gördüm
Gece uykularım bölündü
Ben varken neden o eski herifin peşine düştün
Her gün rüyada her gün gören hayal eden benim halbuki
O adam değil ki
Sen hala düşünüyorsun
İnanın o adamı katletmek isteyecek kadar nefret ediyorum
Yalnızlık psikolojisi
Off evet biliyorum cok zor canım ,. benim de 1.5 sene oldu, gecmiyor 🥺🥺😭
hormonu diye bisey var
ama günde iki doz alman lazım
Serotonin haricen satılıyor mu bilmiyorum
Bende görmüştüm bir aralar
Var çikolata ye
Kampanya yapıyoruz var öyle bir şey.
Duygular azalmamış
Sana silin lazım
ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?