Ömürden bi sene daha gitti. Eski heyecanım ve sevinçlerim yok artık. Sizdede oluyormu bu tarz hüzünler?

Ömürden bi sene daha gitti. Eski heyecanım ve sevinçlerim yok artık. Sizdede oluyormu bu tarz hüzünler?

Ömür geçti kıymetini bilemedim.

Ömürden bi sene daha gitti. Eski heyecanım ve sevinçlerim yok artık. Sizdede oluyormu bu tarz hüzünler?
Cevapla