Eskiden çok neşeli biriydim artık olamıyorum istesem de. Nedeni nedir?

Eskiden hep kalabalık arkadaş ortamlarım vardı çok da kalabalık değil ama orta yollu artık kimseyle konuşmak arkadaşlık kurmak istemiyorum anlamıyorum çok halsiz yorgun başım ağrıyacak gibi hissediyorum... Mesela yolda yürürken tanıdık biri görmemek için hep önüme bakıp yürüyorum nebilim çok garip oldum psikolojim mi bozuldu
Eskiden çok neşeli biriydim artık olamıyorum istesem de. Nedeni nedir?
Cevapla