Biri soğuk gözüküyor diye hiç sevgilisi olmaz mı?

26 yaşına giricem hiç sevgilim olmadı. Tip olarak orta halli biriyim arada iltifatta alırım. Ama hiç sevgilim olmadı. Gecen normal bir erkek arkadaşım dediki seni ilk gördüğümde ulaşılamaz biri gibi gözüküyordun öyle bir enerji veriyodun dedi. Acaba soğuk biri gibi gözüktüğüm için sevgilim olmuyor olabilir mi?

Biri soğuk gözüküyor diye hiç sevgilisi olmaz mı?
Cevapla