Yakışıklı bir erkek bir kadına sadık kalabilirmi sizçe? Yani kadın nekadar güzel olursa olsun nedense erkekler yinede aldatiyor?

Sevğilim beni aldatı yani beni beklemek istemediği için yani onunla evlenmeden yakın olmak istemediğim için beni değil diğer yabançı kızı şeçti. Yani bilmiyorum pişman olur mu birgün ama şimdilik şeçimiyle mutlu görüniyor. Açıkçası beni sevmemişki benden böyle kolay vazgeçti halbuki evlenme hayaleri kuruyoduk yani heralde hazır olmadığı içinde beni bırakt. Yabançı kızla evleneçeğni düşünmiyorum şadeçe takiliyodur ama yinede benden vaz geçmesine sebeb oldu. Yani çok yakışıklı zaten odan güvenmediğim için hiç bir şekilde yakınlığa izin vermedim oda odan giti ama başta hayallerindeki kız tam benim gibisiyle evlenmek isterim falan dedi yani sonra birden bunu ben yakaladıktan sonra aldatmasını çok değişti tanıdığım çoçouktan eser yoktu ama sizçe bir gün pişman olup geri dönermi?

Yakışıklı bir erkek bir kadına sadık kalabilirmi sizçe? Yani kadın nekadar güzel olursa olsun nedense erkekler yinede aldatiyor?
Cevapla