Erkekler güzel ve iyi bir kadını neden tam tersi bir kadınla aldatır?

Beni aldattı çok ağırıma gitti, yaptığı karaktersizlik ama aklımda neden böyle bir kadınla aldattı diyorum.. Güzel olsa kabul eder miydin demeyin tabii ki değişmez durum.. Kendimi övmüyorum ama o da dahil herkes çok güzelsin, estetik doktorlarına benim dudaklarımı gösteren falan var, ünlü fotoğrafçılardan ve yönetmenlerden de teklif alan biriyim, ona hiç söylemesende sürekli yazan erkekler var terslediğim, hatta kendisi de der çok güzelsin zekisin neden bana baktın bile der hiç anlam veremesemde bu sorusuna.. Ama beni hiç tipi olmayan bir kızla aldattı, sıradan ve bayağı da kusuru olan bir kız, bakımlı falan ama makyajla anca ortalama biri oluyor, kızla sorunum yok aşağı çekmeye çalışmıyorum ama herkesin söylediği şeydi, beni avutmak için değil, erkeklerin hiç bakmadığı bir kız yani. Hatta kendisi de o tip kızları hiç beğenmezdi.. Kalbi iyi diyeceksiniz belki ama benimki de kötü olduğunu sanmıyorum. Tribi hep o atardı alttan alırdım, cinsel hayatımız gayet iyiydi zaten pek sınırım yok çekinmeden istediğini söyler, sadıktım ilgileniyordumda.. Sadece ailem biraz kısıtlıyor her an birlikte olamıyoruz. Hala hazmedemiyorum taptığı kadar güzel buluyordu beni, o kızda ne buldu çok üzgünüm..
Erkekler güzel ve iyi bir kadını neden tam tersi bir kadınla aldatır?
Cevapla