Okulunuzda piskolog olsa aṣk acinizi ona anlatir misiniz?

Benim okulda piskolog var ve 6 7 aydir konuṣtugum kiz benle konuṣmayi kesti o gunden beri derslerim cok kötu mental olarakta pek iyi degilim ve bu durum uzerine okuldaki piskolog burosuna cagirdi beni neyin var neden derslerin kötu kendini kötu mu hisediyorsun dedi ve bende bahane uretim canim yapmak istemiyor dersler sacma geliyor felan diye sonra bana konuṣmak istersen gel dedi sizce anlatmam lazim mi siz olsaniz anlatir miydiniz?
Okulunuzda piskolog olsa aṣk acinizi ona anlatir misiniz?
Cevapla