Aşk İlişkileri 18 yaşındayım bunun doğru olmadığını biliyorum ama 30 yaşında birinden hoşlanıyorum? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Neden? Güncellemeler+1 yıl Yaşını bu kadar olduğunu bilmiyordum ilk ayrıca kendisi sonradan uzak davranmaya başladı gibi hissediyorum 18 yaşındayım bunun doğru olmadığını biliyorum ama 30 yaşında birinden hoşlanıyorum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
baymemolinin Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Olunca oluyor sonucta göz görüyor kulak duyuyor enerjiler tutuyor falan bu hep böyle olucak etkileşim hep olacak 1 18 Yorumla Soran +1 yıl Yaşını ilk bilmiyodum aslında Yorumla baymemolinin +1 yıl Bende her yaştan kizlarla konuştum meselenin yaş olmadigi çok belliymiş Yorumla baymemolinin +1 yıl Ama yinede insanin etik değerleri olmali Yorumla Soran +1 yıl Sanırım Yorumla baymemolinin +1 yıl Bunun sende farkindasindir Yorumla baymemolinin +1 yıl O yuzden konuşmayi kes Yorumla Soran +1 yıl Evet cidden keşke ben biraz daha büyük olsaydım Yorumla baymemolinin +1 yıl 20olsan bi nebze anlardim ama ötesi gerçekten mide bulandiriyor Yorumla Soran +1 yıl Bencede yavaşça kesmek en mantıklısı Yorumla baymemolinin +1 yıl O yuzden 8yaş ustu asla konuşma Yorumla baymemolinin +1 yıl Direk kes Yorumla baymemolinin +1 yıl Etik değerlerin olmazsa hata yaparsin hep akilci ve mantikli olucaksin duygular daima hata yaptirir Yorumla Soran +1 yıl Çok haklısın teşekkür ederim Yorumla baymemolinin +1 yıl En azindan benim için en az 18olmali Yorumla Soran +1 yıl Daha aşağısı suç zaten Yorumla baymemolinin +1 yıl Öyle Yorumla baymemolinin +1 yıl Etik olmak şart bence Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Baba sevgisi eksikliği 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Olabilir ama kişilik karakter olarak sevdim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım Yorumla
zsrndr Takip Et Guru Yaş: 76 , eic 97% +1 yıl Olur öyle geçer 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Umarım ya 🥲 Yorumla
Atilla_34 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 631 cevap paylaştı. Sugar daddy yap daha karlı çıkarsın 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Bu şekilde istemiyorum Yorumla Soran +1 yıl Kişilik karakter olarak sevdim Yorumla Atilla_34 +1 yıl Calisanimin kizida bana yürütmüştü Yorumla Soran +1 yıl Sonra ne oldu Yorumla Atilla_34 +1 yıl Anlatsam kaldirilacak Yorumla Atilla_34 +1 yıl Ama yardımcı olabilirim snaa Yorumla Soran +1 yıl Nasıl Yorumla Atilla_34 +1 yıl Kaldırılacak yazacamdq Yorumla
MertKaya987 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Nolacak ki. Senin hayatın kime ne 0 9 Yorumla Soran +1 yıl İstemez işte Yorumla Soran +1 yıl İstesede saçma olur Yorumla MertKaya987 +1 yıl Sen istiyorsan belki o da ister Yorumla Soran +1 yıl İstese bende istemem içten içe hoşlansamda Yorumla MertKaya987 +1 yıl Zaten istemiyormuşsun Yorumla Soran +1 yıl İstesek ne olacak ilerisi yok gibi Yorumla MertKaya987 +1 yıl Aynı şeyleri döngü 😂Sen istesen olur diyorum İstemiyorum diyorsunİstemiyorsan olmaz diyorum İstesem nolacak kiBu kararsızlık saçma Yorumla Soran +1 yıl Haklıyım Yorumla MertKaya987 +1 yıl Konuyu kapat o zaman Yorumla
ziwex Takip Et Xper 4 Yaş: 20 +1 yıl oluyor ya bazen öyle nedensiz 1 1 Yorumla baymemolinin +1 yıl Butun mesele uyum ondan Yorumla
kimseilemuhatapolyok Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Kaplumbağa 🐢 deden 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Kaplumbağa ninen dostum Yorumla
FreeDad Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Normal aslında bu 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla FreeDad +1 yıl Erkekler geç olgunlaşırKadınlarda tam o yaşlarda daha iyidir gayet normal bir eslesme Yorumla Soran +1 yıl Bence değil Yorumla FreeDad +1 yıl Değilse bakma o zaman Yorumla Soran +1 yıl maalesef bakıyorum Yorumla FreeDad +1 yıl O zaman tadını çıkar Yorumla
Tırtıklımı-hissetmi Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Neden doğru değil 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Sence Yorumla Tırtıklımı-hissetmi +1 yıl Aşkta yaş olmaz Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Nasibinse olur 0 13 Yorumla Soran +1 yıl İlerisi zor yani fazla fark var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İkiniz isterseniz olur Yorumla Soran +1 yıl İstemez bence ama bi çok konuda anlaşabiliuoruz vs kendiside söylüyor ama yaşımdan dolayı olmaz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niyeti ciddi olursa teklif et, cinsellik ihtiyaci icin seni kullanmasın Yorumla Soran +1 yıl Amacı bu değil zaten hiç geçmedi bile Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Birden belli olmaz o Yorumla Soran +1 yıl O da doğru Yorumla Soran +1 yıl Yinede hoşlanıyorum 🥲 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Günaha düşmeyinde Yorumla Soran +1 yıl Yani yapmam böyle bişey ama mantıklı bişeyde değil yavaşça iletişimi azaltmalı mıyım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende 30 um. Severseniz olur her şey evlilik sòz Yorumla Soran +1 yıl Onun için tamam ama benim için erken Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kalbine iyi geliyorsa devam et. Ama baglanma hemen , seni aşık edip kullanır gözün görmez kör olursun Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Olunca oluyor sonucta göz görüyor kulak duyuyor enerjiler tutuyor falan bu hep böyle olucak etkileşim hep olacak
Yaşını ilk bilmiyodum aslında
Bende her yaştan kizlarla konuştum meselenin yaş olmadigi çok belliymiş
Ama yinede insanin etik değerleri olmali
Sanırım
Bunun sende farkindasindir
O yuzden konuşmayi kes
Evet cidden keşke ben biraz daha büyük olsaydım
20olsan bi nebze anlardim ama ötesi gerçekten mide bulandiriyor
Bencede yavaşça kesmek en mantıklısı
O yuzden 8yaş ustu asla konuşma
Direk kes
Etik değerlerin olmazsa hata yaparsin hep akilci ve mantikli olucaksin duygular daima hata yaptirir
Çok haklısın teşekkür ederim
En azindan benim için en az 18olmali
Daha aşağısı suç zaten
Öyle
Etik olmak şart bence
Evet
Baba sevgisi eksikliği
Olabilir ama kişilik karakter olarak sevdim
Anladım
Olur öyle geçer
Umarım ya 🥲
Sugar daddy yap daha karlı çıkarsın
Bu şekilde istemiyorum
Kişilik karakter olarak sevdim
Calisanimin kizida bana yürütmüştü
Sonra ne oldu
Anlatsam kaldirilacak
Ama yardımcı olabilirim snaa
Nasıl
Kaldırılacak yazacamdq
Nolacak ki. Senin hayatın kime ne
İstemez işte
İstesede saçma olur
Sen istiyorsan belki o da ister
İstese bende istemem içten içe hoşlansamda
Zaten istemiyormuşsun
İstesek ne olacak ilerisi yok gibi
Aynı şeyleri döngü 😂
Sen istesen olur diyorum
İstemiyorum diyorsun
İstemiyorsan olmaz diyorum
İstesem nolacak ki
Bu kararsızlık saçma
Haklıyım
Konuyu kapat o zaman
oluyor ya bazen öyle nedensiz
Butun mesele uyum ondan
Kaplumbağa 🐢 deden
Kaplumbağa ninen dostum
Olmamal
Evet
Zeki kız
Neden
Normal aslında bu
Neden
Erkekler geç olgunlaşır
Kadınlarda tam o yaşlarda daha iyidir gayet normal bir eslesme
Bence değil
Değilse bakma o zaman
maalesef bakıyorum
O zaman tadını çıkar
Neden doğru değil
Sence
Aşkta yaş olmaz
Bilmiyorum
Nasibinse olur
İlerisi zor yani fazla fark var
İkiniz isterseniz olur
İstemez bence ama bi çok konuda anlaşabiliuoruz vs kendiside söylüyor ama yaşımdan dolayı olmaz
Niyeti ciddi olursa teklif et, cinsellik ihtiyaci icin seni kullanmasın
Amacı bu değil zaten hiç geçmedi bile
Birden belli olmaz o
O da doğru
Yinede hoşlanıyorum 🥲
Günaha düşmeyinde
Yani yapmam böyle bişey ama mantıklı bişeyde değil yavaşça iletişimi azaltmalı mıyım
Bende 30 um. Severseniz olur her şey evlilik sòz
Onun için tamam ama benim için erken
Kalbine iyi geliyorsa devam et. Ama baglanma hemen , seni aşık edip kullanır gözün görmez kör olursun