boş ver o zaman çok güzel bir bayansin herşeyiyle uygun birini bulursun bende pek takmıyorum artık uyum çok önemli gerçekten bende diyorum 20 olsa eğer evlenmek istesek onun ailesi belki istemez veya benim ailem benden küçüktür diye istemez yani erkekten çok ne varki elbet uygun biri olur teşekkürler yorum için 🌸
Rica ederim yine de önyargılı olma belki onun ailesi benim ki gibi değildir birde daha yaşınız çok küçük değişir kafalarınız güzellikler seninle olsun🙏🏻🌸
Çok saçma sapan bir yorum yaptın şu an pedofilik dediğin küçük çocuklara cinsel arzu duymak ben burada kişiyle evliliğim olsun istiyorum hoşlanıyorum dedim senin soruma yaptığın yoruma bak çok beyinsiz bir erkeksin
Senin sorduğun sorunun saçmalığına ve senin ezikliğine istinaden bu yorumu yaptım ve yazdığımdaki ironiyi anlamayacak kadar beyinsiz olan sensin. Ne olur aranızda 3 yaş fark olsa? Sence bu bi sorun mu bi düşün diyeceğim ama düşünecek kapasiten olduğunu sanmıyorum.
İronimi 😂 ben ciddiliği seviyorum ayrıca neyin ne olduğunu senden daha iyi bildiğime hiç şüphe etmiyorum ve istediğim şekilde istediğimi sorarım burada bu seni hiç alakadar etmiyor sen ise ya soruma göre yorum yaparsın yapmiycaksan da buraya gelip boş yapmayacaksin pedofilikmiş böyle ironi mi olur.
Sorun yok rica ederim. Hakaret ettim biraz hiç istemeden ama kusura bakma 🙏Takılma böyle yaş konusuna seviyorsan gerisinin bir önemi yok. İyi akşamlar 🙏
Bak ben burada bile 21 22 yasinda erkekle konusuyom gercekten cocuk gibi off hic olgunluk yok kendim 24
Soran
+1 yıl
Evet haklısın bacım valla bende olgun ağır erkek seviyorum ama işte gerçekten bu benim gönlümde gözümde çok tatlı olmuş ona kıyamıyorum da bir gün yanıma gelse elini tutmaya bile kıyamam suçlu gibi hissediyorum benden küçük olduğu için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Doğru evet kadının büyük olması daha güzeldir her zaman
Bunun yanlışı yok ama daha olgun biriyle birlikte olursan en doğrusunu yapmış olursun
Doğru şu an benim sevgilim benden 3 yaş küçük ailesi öğrendi sıkıntı oluyor
Sıkıntı oluyor mu
Annesi istemiyor beni
Hayırlısı olsun senin için bence o istiyorsa gerisi önemli değil
Oğullarını dolduruyorlar değişiyorlar
boş ver o zaman çok güzel bir bayansin herşeyiyle uygun birini bulursun bende pek takmıyorum artık uyum çok önemli gerçekten bende diyorum 20 olsa eğer evlenmek istesek onun ailesi belki istemez veya benim ailem benden küçüktür diye istemez yani erkekten çok ne varki elbet uygun biri olur teşekkürler yorum için 🌸
Rica ederim yine de önyargılı olma belki onun ailesi benim ki gibi değildir birde daha yaşınız çok küçük değişir kafalarınız güzellikler seninle olsun🙏🏻🌸
Çok teşekkür ederim Rabb'im seninde gönlüne göre versin inşallah 🥰 güzellikler seninlede olsun bütün güzellikler.💖
Genelde senden kucuk seni sevmek icin birlikte deyil tabi kucuk olan erkek 25 bayan daha yukari yasta tarzi bisey deyilse
Bunda bir sakınca yok ama bazen kendini abla gibi hissedebilirsin.
O yüzden işte bide elalem ne der diye 😂
Yok ya sanane milletten. Çocuğa açılacak mısın?
Biliyor
Ee neden sevgili değilsiniz?
O askere gidip evlenmeyi düşünüyor beyefendi yi 3 yıl beklemem gerekiyor
Ne evlenmesi ya? Daha üniversite falan okumayacak mı bu çocuk?
Okumuyor
Sen?
Bende okumuyorum doğuluyuz ikimiz benim ailem izin vermedi kendisi okumak istemedi
Haa anladım. Hayırlısı olsun :)
Çok teşekkür ederim 🥰
Büyük yanlış etik ve ahlaki ilkelere uymuyor bunun adı pedofililik seni şikayet etse en az 20 yıl ceza alırsın.
Ne alakası var ya kendi hür iradesiyle benimle konuşuyor ve üstelik artık o reşit olmuş ben çocuğa işkence de tacizde bulunmuyorum
Çok saçma sapan bir yorum yaptın şu an pedofilik dediğin küçük çocuklara cinsel arzu duymak ben burada kişiyle evliliğim olsun istiyorum hoşlanıyorum dedim senin soruma yaptığın yoruma bak çok beyinsiz bir erkeksin
Senin sorduğun sorunun saçmalığına ve senin ezikliğine istinaden bu yorumu yaptım ve yazdığımdaki ironiyi anlamayacak kadar beyinsiz olan sensin. Ne olur aranızda 3 yaş fark olsa? Sence bu bi sorun mu bi düşün diyeceğim ama düşünecek kapasiten olduğunu sanmıyorum.
İronimi 😂 ben ciddiliği seviyorum ayrıca neyin ne olduğunu senden daha iyi bildiğime hiç şüphe etmiyorum ve istediğim şekilde istediğimi sorarım burada bu seni hiç alakadar etmiyor sen ise ya soruma göre yorum yaparsın yapmiycaksan da buraya gelip boş yapmayacaksin pedofilikmiş böyle ironi mi olur.
Anlamayan birine evet olur.
Peki nezaketende olsa teşekkür ederim uzatmak istemiyorum
Sorun yok rica ederim. Hakaret ettim biraz hiç istemeden ama kusura bakma 🙏Takılma böyle yaş konusuna seviyorsan gerisinin bir önemi yok. İyi akşamlar 🙏
Sorun değil zaten her şey nasip hayırlısı olsun herkes için tekrar teşekkür ederim iyi akşamlar 🙏🏻
Rica ederim
erkekler olunca oluyor da sizde olunca neden olmasin...
Çünkü erkekler geç olgunlaşıyor
Ne alakasi var ya herkesi genellemeyin
İster istemez aynı olmuyor
Bu senin dusuncen...
Aradaki yaş farklı çok değil. Bence sorun olmaz fakat erkekler geç olgunlaşır derler. Büyük olması daha iyi gibi
Evet bunu bende düşünüyorum söyleyince de erkekler inkar ediyor gerçekten geç olgunlaşıyorlar teşekkürler yinede
Olmaz kardesin o
Ne alaka bacım kimse kardeşin olamaz
Erkekler gec olgunlasiyor olmaz
Bunu biliyorum 🥲 haklısın aslında
Bak ben burada bile 21 22 yasinda erkekle konusuyom gercekten cocuk gibi off hic olgunluk yok kendim 24
Evet haklısın bacım valla bende olgun ağır erkek seviyorum ama işte gerçekten bu benim gönlümde gözümde çok tatlı olmuş ona kıyamıyorum da bir gün yanıma gelse elini tutmaya bile kıyamam suçlu gibi hissediyorum benden küçük olduğu için
Bak kiyamam diyon olmah knk o
Peki teşekkürler canım 💖
3 yaş var. Bir şey olmaz.
hiç problem yok ,3 yaş nedir
Olmaz senin iş bebeğim
Ne için
Erkek büyük olmalı
Sen olsan büyük kız istemez misin
Hayır ve asla
Ben taze çıtır seviyorum
Zarif giyimli Zayıf vücutlu bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu kadın seviyorum ben
Çıtırla ne alakası var aramızda 3 yaş yok bile ben yeni 20 bitirdim
Sakin ol yavrum
Bişi olmaz ver
Ver derken
Gönül
normalde absürt bir durum.
Aranızda çok fazla yaş farkı yok olabilir
Çok yaş farkı yok takma
Ver ayarı bişey olmaz
Çıtır seviyorsun iste
senden küçük bu ilişki olmaz.
3 yaşta sıkıntı yok
Olsun Ne farkeder ki çıtır olur sana devam
İyi iyi
Uygunsuz
Doğru tatlım