Eşimi çok seviyorum ama içimde bir şeylerin öldüğünü hissediyorum. Eskisi gibi değilim, ne yapmam lazım? (Sayfa 2)

Eşimi çok seviyorum ama içimde bir şeylerin öldüğünü hissediyorum. Eskisi gibi değilim, ne yapmam lazım?
Cevapla