AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Aşk için kendime güvendiğimi gördüğüm an giderim konuşurum gurur yapmanın alemi yok bence
Aşkta ilk adım denen bir şey yoktur kız veya erkek kim isterse o atsın sonuçta aşkkk.
Evet orasi öyle
öyleyse aşkata gurur yok ben sende yok biz var
Gerekirse atar neden olmasın? Bu işin cinsiyeti olmamalı.
Aynen
Atan vardır ama öleceğimi bilsem ilk adımi ben atmammmm
Katiliyorum sana , atan vardir ama atmam
Aynen seviyosa o atar :D
Gurur yapmayin :)
Tabiki olabilir ama bn yapmadim yapamamda sanirim..
Olur ama ben yapmam ilginc oldu :)
oyle olmus birazcik :) yani olabilecek bir sey ama bn yapamam yani.:p
Peki :)
Atanlar var ama ben hiç atmadim. Hoş bişey değil bence atmamaliyiz
Hmm
Kural bu yani erkekler ilk adımı atmali
Kural değil, hoslaniyorsan yapacaksin
Olmuyo işte öyle
Hmm. Bİlemeyecegim
Seven kizda gurur olmaz ilk adimi yeri geldiginde atar erkeklerde bu tam tersi gurur fazla
ben atarım valla desemde hiç yapmadım hiç denk gelmedi...
Gelir belki :)
Çok güldüm bak buna :D çoğu kız gurur yapar hani arkadaşları kim ilk adımı attı dediğinde ben dememek için gebere gebere gurur yapar :D ama ne komiktir ki hem kadın erkek eşitliğinden bahsediyoruz hemde böyle abuk subuk şeyler yapıyoruz :D
Sorma ya atin kurtullun :)
Seviyorsan git konus bence kim seviyorsa o gitsin konuşsun kızmış erkekmiş farketmez
Ask gurur affetmez
Ben hep erkek kimi seviyosa gidee konusur kiz kabul eder ya da etmez erkek icin farketmez , ama kiz eder ve reddedilirse yerin dibine girer diye dusunuyorum nekadar yanlis olsada bu dusunce kafama yerlesmis
Erkekte ayni duruma düşüyor ama..
Erkeklerden bekleriz ama bazen bir gaz gelip atabiliyoruz dünyanın sonumu kiz erkek bence fark etmez ikiside atsn olmazsada olmaz yan
Aynen öyle atmalı
kesinlikle erkeğin atmasını bekler. yani ben olsam yapmam
gurur yapmayın
bunun adı gurur diyil.. pisikolojik bişey. mesala ben düşnerimki ilk addımı ben atsam salak gibi gözüke bilirim. arkaşlarına beni gösterip alay eder gibi
bir bakış bir gülüş bile ilk adımdır. utanacaksanız olmaz bu iş
onu iyi hoş söylüyosunda ama napıyım utangaçımm buyüzden şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı
mumkun mertebe kizlar atmasin o adimi karsidaki kendini bulunmaz hint kumasi saniyo
Kıza atincada kizlar öyle saniyo
o kızdan kıza değişir
erkekden erkeğede değişir..
Ben atmam ki Türk kızlarının geneli erkekden bekler ilk adimi
Hmm
Sen at ilk adımı kızdan bekleme gec de kalma baskasi kapmasin kizi
İlk adimi atacagim kiz görmedim daha :)
Peki :D
bir kız ilk adımı atmaz erkekler bu konu da daha iyi oldukları icin ilk adım erkeklerden :)
Bilmiyoz ki :)
bilirsiniz ya siz erkekler ne fenasınız :)
seven her insan ilk adımı atar naz yapmaya gerek yok.
Bncede
eee yani ya o an atılması gereken adım olmazsa ve şansını kaybedersen bide bu var yani
Haklisin
Ben gittim ve kız olarak ona teklif ettim 😊 3 yıldır mutluyuz 😊
İyiymiş
Tebrikler :)
Çok büyük konusmustum. Asla atmam diyordum. Ama öyle bir aşık oldum ki. İlk adımı ben attım.
Nasil oldu?
Yaa gelir basina boyle :))
Aşkta gurur olmaz. Ama tabi kader kısmet bu işler 😄
Aynen kader kismet :)
Atmamasinin daha iyi oldugunu tecrube ettim bir daha ayni hataya dusmemeyi umut ediyorum..
Hata değildir ya
Kızdan aşka adım atmasını hiç bekleme. Asla bir kız yapmaz.
Yapan var ama..
o zmn kendine güveniodur o zmn
Yani
yapanıda var yapmayanıda. kendine güvenen yapar.
Dogru
aşk varsa kim ilk adım atmış kim son atmış bence cokta onemi yok bence, hisler karşılıklı ise...
Orasi oyle
Cok guzel bir yorum tevrikler
Söz konusu aşk yerleşmişse gönle adım meselesi saçmadır :)
Gurur var ortada :)
Atarım ya niye atmiyim sonuçta kalp benim adam benim
Kalp benim. damar benim :)
Hiç demi yani
Tabi.
Atmam ama belli ederim ondan hoslanti gibi onun gelmesini saglarim
Buda mantikli
ilk adımı ilk mesajı atmak her zaman erkeğin görevidir. :)
Begeniyorsan sende atabilmelisin :)
abi kız dediğin o kadar da yollu olmayacak :D :D... ama fazla naz da aşık usandırır.. sen adımı atınca fazla uzatmıcak.. bence kısaca bu :D
Nerdeeee :)
Ben olsam atmam... yani atmam ama ima ederim :) gurur mu strateji mi bilmem tabi ama ilk adımı atınca erkek tarafından hep bir üstünlük düşüncesi olacaktır o yüzden atmam yani
Erkek atincada genelde ustun farketmiyorda. gurur yapiliyo
Yani gurur yapilmasinin sebebi acaba bekledigim sonucu alabilecekmiyim diye. Şimdi bir erkek bir kıza teklif ettiginde ne kadar sonunu düşünüyordurki.. ama kız ya benden hoşlanmıyorsa aşık degilse vs gibi ters tepmesinden korkuyor bence
Aynen öyle oluyor bazen
Ben ilk adimi attim hep hic erkeklerden beklemedim bazilari uzun surdu bazilari kisa ama yinede iyiki ilk adimi ben atmisim diyorum butun kalbimle ve yine olsa yine yapardım diyorum
Helal diyelim
Tesekkurler :)
kişiye göre değişicek bişey aslında ben gurur yapmam mesela söylerim yani ama eğer konuşuyorsak öyle çocuğu tanımadan gidip hop senden hoşlanıyorum da denilmez yani :D
Valla diyenler var :)
Kadın en azından erkeğin adım atabilmesi için gerekli cesareti vermeli, orta noktada olduğu anlaşılınca hangi tarafın adım attığının çok önemi var mı ki?
Yok tabi..
Evet erkekten bekler. ERKEKLER!!! SEVDİGİNİZİ SÖYLEMEKTEN ÇEKİNMEYİN!!!
Sende çekinmeden şöyle :)
Cekindigimi nerden cikariyosun. Ben bu konularda hicbir seyden cekinmem. Daha once bir erkekle birbirimizi cok seviyoduk,3sene boyunca bana acilamadi cesareti yoktu, artik ben ona cesaret verdm imalarda bulundum acilmasiyla ilgili. Cesaretlendi acildi ve ciktik ama erkekler emek harcamadklari iliskinin kiymetini bilmiyo, kizi hemen cepte goruyo o zmn. Ve bu yuzden erkekler teklif etmeli, kizlardan adim gelince kolay kiz oluyoruz. Erkek acilmali ve caba sarfetmeli. Yani demek istiyorum ki insanlarin tecrubesi olup olmadigini bilmeden laf atma, ben senin dedigin durumu yasadim, ben ima edip teklif ettirince degerim olmadi ama bana teklif edip pesimden kosan erkekler de oldu. Hangileri daha cok deger verdi, tabii ki bana acilan ve benm icin emek harcayanlar
Yargilamiyorum.. herkesin kendi düşüncesi. tavsiyeydi salla gerek yokmuş.
Çıkma teklif edip yalvarmışlığım bile var ama ilk sevgilimdi gerçekten aşıktım bir daha yapar mıyım dersen yapmam hayatta ama bir kız gerçekten seviyorsa ilk adımı atar hatta koşar
Herkes koşar diyo. bu kızlar nereye kosuyo.. doğru insandir umarim
ilk adımı ben atmam
erkeğin ilk adımı atmasını beklerim
Gurur yani
gurur değil aslında. sadece erkeğin egosunun şişmesini istemem. genelde karşımıza olgun olmayan erkekler çıkar ve bu tarz sözlerden etkilenip kendilerini bir şey sanarlar.
Aynisi kizlardada oluyor. hava meselesi mesela..
şahsen ben öyle bir şey yapmam, yapmadım da...
fakat bana yapılmaması için de önlemimi alırım ki seven erkek ne yapar ne eder nyetini belli eder. aceleye gerek yok
Erkeklerde zoru değil kolayi seçer. kendine daha yakin hissettigine gider. bunyuzden de pişman lik duyabilirsin.
erkekler zoru sever.
Olmayacak duaya amin de demezler
kusura bakma ama ilk adım konusunda ben görüşümü söyledim ve söylemem. niyetimi belli ederim ama demem. yani bana muhalif gitmek için de gitme. ben zorum ya da yakın davranmam gibi şeyler demedim. allasen doğru anla. hem derim ya da demem ne meseleymiş anasın satim ya
Valla sen söyleme tamam kabul etmezse bu sinirle pıçaklarsın hahah :)) iyi geceler. korkuttun beni
Hep erkekten bekleniyo ama bence yanlış aşkta gurur olmaz iki tarafta yapabilmeli :)
Aynen.. ;)
bencede :\
:)))
Atarım seversem gözüm bişey görmez benim gurur murur hikaye
helal
Kızlar ilgiyi peşinden kosturmayi severler ama sonu ne olur bilmyrum koşan da elbet yorulcktir :-)
Aynen..
Sözlerinden yorgunluk sezdim :-) sevdigine soyke bence yoruldgunu belki onn senden istedigi cok daha baska bseydir
şu an kimsenin peşinden kosacak halim yok, o yüzden sordum soruyu. ben kosamiyorum kiz kosarmi diye :))
Hee. Bekle kosuy bak sana doğru yok oyle bir dünya arkadaşım
Öyle bir dünya istiyorum. bu dünya beni yordu. :)
Adım atmak derken tabi kız belli eder bişey yapar ki erkek de yürür tabi kız istiyosa
Yani
valla milleti bilmem ama ben ölsem atmam ilk adımı, gururdan falan değil yav çok utanırım..
Bizde çok utaniriz :)
İlk adımı kız atarsa kızın degeri bilinmez o yüzden ilk erkek atmali
Hmm
O atmiyorsa tabiki atarim hayat gururum kadar uzun degil :)
Vay be :)
Sevgiye bağlı bazen kız bazen de erkek ama ilk olarak erkeğin atması her zaman daha ideslist
Olabilir
Askta gurur olmaz bencr daha da dogrusu olmamali...
Aynen bncede
Erkek çekingense kızın atması mantıklı olabilir açık sözlülük olur bu durduk yere seviyor sevmiyor korkusu yaşanmaz herşey netleşir böylece
Evet haklisin
Ne aticam ya erkeklerden bir sogumuslugum var zaten bu aralar lezbiyenlige doğru kayiyorum hadi bakalim
Hmm ok
genelde trip yapar ve erkekten bekler ılk adımı =) aslında ılk adımı bebekler atar =))))
Güzelmiş :)
evet =))
Bence atar yani Saçma ilk erkek atacak diue bisey yok
Bence de
benm gibi pasif erkeklere adım atarlarsa çok şanslı olurlar
Buradan duyurulur..
Aşkta zaman kaybetmemek gerek, ilk adımı atana helal olsun
Aynen
Kızlar ilk adımı atarsa olur mu hiç atarlar mı yani hele Türkiye de
Belli olmaz :)
Her kız ilk adimi erkegin atmasini ister ama durum son dereceye geldiyse ve baska care yoksa ilk adimi atabilir
Hmm anladim
Ne yazıkki çoğumuz çekiliriz hata gelmeye yeltense bile biraz cesur olan kozlara cok özenirim
Hmm.
Eğer gerçekten asiksa gurura falan gerek duymamali e aşık sonucta bence kız da ilk adimi atabilir sıkıntı yok :)
Bencede :)
Ama soyle bir durumla karsi karsiya kalanda var cocuga sevdigini ya da teklifi falan edince cocuk bir havalara girer hatta bazı insanların da tabiri gibi cok ozur dileyerek söylüyorum götü kalkma durumu da olabilir
bence soylemeyen kizlar da bu yüzden soylemiyorlar. Tabi genelleme yapmamak lazim
Haklisin bunda
cesarete bağlı bişey değil miydi bu eskiden gurur filan yokken daha iyiydi bu. Baktın oda sana karşı aynı duyguları besliyor gibiyse basarsın teklifi
aynen
Atmak zorunda kalan kızlar elbette var ama ben buna karşıyım oldu kız istemeye gelsin bide seni tam olsun yani :))
Kemal Sunalin İnatçi filmindeki gibi, beni istemeye gelsinler ben gitmem :)
Bekle gelen olur :D
Beklyoum gelir biri galiba :)
atabilir ama bence kız için kesinlikle erkeğin atması daha iyi olur daha sevinir.
Hmm
Liseye geçerken attım bir defa. Terk edilmekten beter etmişti gerizekalı. O gün bugündür acısını çıkarıyorum diğerlerinden :D
Hahah :)) çok insafsizsin
Öyle derler :D
Acisini yine biri cikarir merak etme :)
Ben de büyüdüm yapmam hata emin ol :)
Sen denk gelme :p
Tavsiye edilmez. Ben Kendisine soyleyememistim en yakin arkadasina demiştim uç ay ciktik sonra bitti elde edince bıktım bence erkek atmali
Hmm
Yok atmaz atarsa topuklu ayakkabısı burkulur 😁😁😁