AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Tecrubeli bir kizsa bekler cunku ilk adimi kiz attiginda degeri bilinmiyo
Hmm
köpek gıbı olurlar yınede gelemes kızlar sonra ölurler
:DD
Kanksnvalla bana ilk adımı atanlar varda çok değil keşke olsa :))
Olur :)
Atınca tabi ricaisse kaşar. atmayınca gerizekalı oluyoruz.. Erkekten beklerim..
haha deme öyle..
Dedim bile :)) Gizliden çıksam kim olduğumu görsen şaşıp kalırsın :):):)
:// korktum
Ahaha :)
kimsin :)
Merakmı ettin kıyamam :):):):)
töbe töbe :)
Aman g*t korkusu var cıkamıyorum gizliden ):):):
tamam
kimsin?
Merak ettti ahahahahah :):):)
yas 14-18 mi :)
18-24 yazıyor ::)):):
1 daha söylemyecem kimsin :)
Bu konusmalardan sonra gizliden çıkmam zor olacak ):):):):):):
seni gördüğümde şaşırayacağıma eminim.. neyse boşver
Eğer gerçekten seviyorsam dugularimi soylerdim şahsen..
helal
Gerçekse sayet duyguları seviyorsa karşıdaki de anlayamıcak kadar körse belli etmeden usulca atar. d
Heh peki
eğer karşısındakinin onu sevdiğine inanırsa ilk adımı atar
Peki
Kız erkek farketmez seven giden söyler. Aşkda gurur olmaz bence
Aynen
gerçekten hoşlandıysa kızda atabillir bir şekilde belli eder zaten bakışlarıyla ;)
Su kizlar yok mu şeytana bile cikma teklifi ettirir :) kotu anlamda değil iyi anlamda
Mercedes veya bmw'n varsa ucan adim atmasi muhtemel durum
Orasi oyle
Gerçekten değer veren insan ilk adımı atar kız erkek yok bence
Doğru
erkek kız ayrımı çok saçma seven her insan adım atmalı
Dogrusun..
Erkek şart da pekı bu erkekler neden hiç caba sarf etmıyorlar neyı beklıyorlar
Kızlar trafikteki ışıklardaki gibi, yeşil ışık yakıyo, gidiyorsun konusuyor sun megerse yeşil İsik yayalara değil arabalara yanmış. erkek te bu yüzden bekler..
Hee sonra tersleyip yollayın tabii samimiyetinizden emin olmadan ilk adım filan atmak doğru değil heleki reddedilirsek bu bize çok koyuyor
Aynisi bizede oluyor. Hic yasamadim ama oluyormuş :)
Bence ilk adımı erkek atmalı ama kızda erkeğe adım atabilmesi için cesareti vermeli
Aynen
bende atmasını bekliyorum işte...
kendim atmaya utanıyorum gururla alakası yok
Beklersin işte
Gurur değilde reddedilme korkusudur bence
Bizdeki kabul edilme korku değil ya bizdeki de ayni :)
Herşeyi bir kenara bırakıp düşünürsek bir erkeğin tatması gereken duygulardan biri toplumumuz tarafındanda kabul edilmiş bir olgu. Ben üç kere denedim üçüde hüsranla sonuçlandı bu saatten sonra karşı taraftan beklerim. İster gurur istersenizde korku olarak adlandırın. Ama benim başıma bunlar geldi diye herkesin başına aynı şeyler gelecek diye bir kanun yok. Sonuç olarak ilk adımı kızlarda atar :D
:)) sen at bulursun bulursun
burada gülmem mi gerekiyodu pardon pek komik gelmedi de :)
Takılıyorum yanlis anlama :)
Beklerdim her ne olursa olsun
Hayat beklemeyecek kadar kisa bazen
Orası öyle belli olmaz :)
ilk adımı erkek atmalıı
Hmmm.
Artık atan kızlar varda bana itici geliyor
Olabilir
Kişiye göre değişir ama kızı erkeği olmamalı bence
Aynen
😊😊
Ben gurur felan yapmam istiyorsam..
En iyisi
Yürekli olan atar. :)
Tabi ya :)
Aşk varsa grur olmelidir. olmamali yani
Helal
:) sağolasın
Cok hoslanirsam atarim :)
:)) at bakalim
erkek atar gerisini kiz nasil olsa getirir
:DD
Aptalsa eğer ilk adimi kiz atar
:) degisik
Aşkımdan ölsem yine de atmam.
:)) bu kadar gurur yani
ben gurur yapar beklerim
:) peki
Cok asiksa ilk adimi atar bence :)
Koşar bence :)
Aynen :D
Kıza bağlı ama ben erkeği beklerim
Hmm
Bbenm arkadasim atmisti ama sonuc hüsrandi
Napalim kismet
Bide cocugu 1,5 yilmi ne sevmisti hayla seviyo ama :)
Onda hastalık olmuş :)
Herkez icin husran ulucak diye bisey yok
Bende ilk adımı gurur atıyor.😪
Genelde oyle
Attim bile, simdi cok mutluyum
Örnek ol millete.. tebrikler..
Ilk adim derken cikma teklifi degil. Ama hic tanimadigim biriydi oda beni tanimiyordu.. kendiside kimseyle muhatab olmuyordu ama onun butun dikkatini kendi uzerime cektim ve numarasini aldim.. alir almazda zaten ondan mesaj geldi hemen ayni gun ve bulusmak istedi.
Yani ben ondan bir adim bekleseydim.. adini dahi bilemezdim simdi :)
Yani akilli kizmissin :)
Kız evi naz evi bekler tabi :-)
Bazen sadece beklersin :)
Beklemeye deger :-)
Bekle bekle :)
Bekliyorum :-)
Ordamisin :)
Evet
Beklemeye devam. et diyecektim :)
Piss ukala gidiyorum hıhhh :-)
atan atıyoda ben gurur yaparım
Yapma bence
gerekirse kızlarda ilk adımı atmalı ya
benceede
Atmaz, doğru olan da atmaması zaten.
Peki..
Gurur ne ya seviyosam atarım
Helal
Thanks
Kız bakışıyla erkek adımıyla yanasır
Hmm iyiymis
Ole ama :)
Bilemeyecem :)
Belki sinyal verebilir ufaktan.
Ufak degil sinyal büyük olsun
Ortada aşk varsa bence gurur olmamalı
Aynen
Ben yaparım. Ve yaptim da kaybetmedim. Mutluyum
Ne mutlu sana
😉👍
Başkasını bilmem ama ben ilk adımı atmam.
Büyük konuşma bnce
tabi atar neden yapmasın ki
Yapmali bncede
Büyük konusmamak laZm :)
Bence de :)
ilk adımı cesur olan atar
Erkek atmazsa kız da atar..
Hmm
Kizlar ilk adimda çığır açtılar bence.
:))
Atan vardır elbet fakat, ben ilk adımı atmam..
Gurur
Yoo ben gidip teklif bile ettim :D
Hehe helal :)
Saol :D
sadece bakarim ökuzun trene baktigi gibi :)
bayan öküz :D niye inek dememişler acaba merak ettim şimdi :D
:))
dienlere sormak lazim ben bilmem
Ilk adımı erkekten bekler
Peki
Oldu bide kız çiçek alıp kapısınagitsin
Çiçek değilde , saat fena olmazdi :)
Pek mutevaziyiz:)
Saat sevdiğimi belirtmiyimmi :)
Aman belirt:)
tamam :)
Erkek salaksa el-mecbur o atar naapsın...
Haha
Çok seviyorsam ilk adımı ben atarım
Dogrusu
Kiz ilk adimi atmamali bence hic bir zaman.
Kizlar her şeyi beklerr
Seviyorsan git konus bence;))
Sevmiyorum, seviyosa o gelsin :))
Sevmiyorsan neden gelmesini bekliyosun
arkaşlarıma gösterip rezil etmek için :DD
Şakası bir tarafa ben merak ettiğimden sordum, öyle bir durum yok, olsa belli etse söylerim zaten , o kadar odun değilim :)
Hmmm odunum da o kadar degilim diyosun:)) sevdim seni
İlla ki odunumdur, ama gerktiği yerde gerekli şeyleri yaparak telafisini yaparım :)
Güzel guzel senin gibilerine ihtyac var
Teşekkürler efendim, sevgiler ;)
Ben atardım ama şu an artk atmam.
Hmm
İlk adımı çok seven atar.
Aynen