AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Ben atardım yani ima ederdim daha çok. Benim arkadaşım hoşlandığı çocuğa çıkma teklifi bile etti geçen ay 4. yıllarını kutladılar :D
Sayilariniz artsa keşke :)
Dayanamadım ben ima ettim ona sonra gelişti herşey. Gayet mutluyuz ilk adım kimden olmuş önemi yok bence.
Mutluluklar..
ben fotografciyim daha birdefa bile bir kiza cikma teklifi etmedim hep kizlar teklif eder sizce meslegimden dolayimi kizlardan bukadar ilgi uyandiriyorum anlamadim
Fotografci diyosun abi kizlar tuvalette bile fotograf cekiliyo eminim sevgilim gel bir gun fotograf cekilelimcdemek icindir emin ol
İşte bunlar hep meslekten :D mesleğini belli etme fazla ya da fotoğraf çekmeyi sevmeyen kız bul ihihihi
Benim kiz arkadasim bana cikma teklif etmisti yani ben soyleyecekken o soyledi yani seven beklemez abi
Atmali
keske butun oglanlar bele dushunse
aşkta adımı atan erkek olmalı bence çünkü benim görüşüm bir süre sonra beni sen buldun falan diyerek kızı inciebiliyor ama hata olarak bakılırsa kim hata yaparsa o adım atmaı hatalarda kız erkek ayrımı yapılmamalı bence
bencede yapılmamalı..
Yooo geçen gün gayet üsturuplu bir şekilfr bir çocuğa yazdım mesela sarışın mavi gözlü falandı bir geri dönüş olmadı ama şansımı denemiş oldum
hayırlısı, bulursun inşallah sarışın mavi gözlü.. :)
Var işte böyle bir iki tane de normalde hiç cesaret edemem aslında ama o an bir şey geldi böyle gayet de edebimle yazdım ama dediğin gibi hayırlısı :)
edeble gelen lutüfla gider vesselam.. Hayırlısı :) Bul evlen de düğününe gelelim
Su an bu durumdayim bende hoslandigim bir çocuk var gidip pat diye söylemeye cesaret edemem ama anlasilir bir şekilde belli ediyorum bugün bana güzelsin falan dedi sürekli bakısiyorz falan bakalm nolacak
biraz daha sen yaklasırsan cocuk söyler
Bundan daha fazla yaklasirsam garip olur yani su durumda çünkü baya belli ettim
o zaman koru durumunu
Tamam Sağol bu biraz benim sorum gibi oldu :D
senin gibi 20 kişi çıktı bu soruda :)
Hahaha herkes senin sormani bekliyomus 😁
Ben karşımdaki bilmiyorsa soylerim yani ama bu bence kotu bisey daha cok aci cekiyorsun beklerim ben artik
hmm beklemekte kötü
Her turlu kotu yani yanlizlik guzel
Genelde beklemeyi seçer gurudan değilde Hayır denmesini kabul edemeyeceğinden
Hmm
ben atamam.. çünkü olumsuz olunca sonuç çok kırılıyorsun bir bayan olarak..
Erkekte ayni ama
yok ya değil bence... erkekte öyle olmuyor.. kızın gururu kırılıyor birde üstüne kaşar oluyor duygularını açtığı için.. bizim erkeğimiz bunlara alışık değil.
Bilemiyorum
İlk adımı kız atmasa bile bir sinyal vermesi şart.. sinyal olmadan yürümez gemi :)
Aynen :)
sinyal derken ne gibi seyler mesela? :) @yapmaboolum
Yani kızda boş deilse bunu belli etmesi lazım.. ne bilim bir hareketle olur mimiklerle olur.. konuşmayla olur.. bir gülüş bazen herşeyi anlatabilir misal @Amiisu:))
peki tskler :)
Rc..
Herkesin kendi tercihi ama. Bn söylemem beklerim. Hareketlerimden anlar zaten. Erkk sylesinn
Hareketlerden belliyse tamamdir :)
Evet:)
Şimdiki kızlar çok akıllı. Paran, işin mesleğin var ise ilk adımı erkeklere bırakmıyorlar.
Haha oyleleri de var :)
Oranlarsak yüzde 80i erkeğin adım atmasını bekler, çok az bir kısmı ilk hamleyi yapar 😊 kız adım atmasa da senin adım atman için sinyal verir :)
Yoksa cok bekler :)
Yoo adım falan atmam ama sırf o gelsin diye otoban gibi yol açıp yeşil ışık yakarım. Ki öyle yaptım ve mutluyum.
Mantikli :)
Oldu kız çıkma teklifi etsin kız evlenme teklifi etsin yuvayı dişi kuş kurşun erkek ne yapcak? Oldu olcak bide eve para getirip kocasına o baksın o zaman bir zahmet çocuguda siz dogurun
Onuda siz yapın :))
Erkekler anca yesin içsin yatsın
Valla kendinizi tarif ettiniz :)
asiri hosuma gitti asik olmussmgider gogsune vururum bir tane okuz derim mal derim giderim daha derim aptal sapsal kor mal he gorsen daha neler neler
Hahah adam birakip gider
İlk adımı kesinlikle erkek atmalı bir kız gururunu ayaklar altına alarak asla ilk adımı atmaz!
Erkektede gurur var , genelde yerlerde ama olsun var sonucta
Her ne olursa olsun asla bir kızdan ilk adımı bekleme derim
Ben atmam kesinlikle ama tabi kisiden kisiye degisir.
beklersin..
Biz kizlar hep erkegin adim atmasini bekleriz cunku daha bir mutlu oluruz ama gerekirse ben atarim neden atmayayim.
Helal
Aci gercek :P
Erkek atcak ilk adımı erkek konusmasin ben çıtımı bile çıkarmam
Büyük konuşma :)
Konuştum bile :)
umarım bu büyük konuşman karşına çıkar :)
Sorun yok :)
Ilk adimi attigi zaman kiz yanlis anlasiliyor erkek tarafindan cunku.. ben sahsen atmam. .
Hmm
Hoşlanma,, ask konusunda asla atmaz,, cunku kiz hep ilgi bekler
Hmm anladim
Ben ne olursa olsun asla atmazdım. ilk adımı kızın atmasını bekleyen erkek mi olurmuş babasının prensesi o
Haha prenses iyiymis :)
tabiiğ kii , bunun gururlada bir alakası yok bence.
Yani
her kızın ilk adımı atacağını sanmıyorum ama kızlarda atmalı bence
Aynen bencede
Çoğu azı yok ki bunun seviyorsam ve karşımdaki bunu goremiyorsa direk söylerim
helal
Yapmadm da değil yani :)
Ben onu yaptm yapar niye yapmasn çok aşık olrsa soylemese bile belli eder
aynen kesinlikle
Açık ara farkla erkek derim. Erkeksen gel de ilk adımı at :)
Utandim :)
Ben bir salaklik yapip söylemiştim sevdigimi sonu igrenc oluyo
Hmm
İkimizde birbirimize karsi bir seyler hissediyoruz fakat karsi taraf bir turlu acilamiyorsa veya cekiniyorsa ilk adimi ben atarim :)
Terbrikler
karşımdaki duygularını belli ettiyse ve açılamıyorsa ben teklif ederim, ama emin değilse çok bekler
Bekler ve kaybeder diyorsun
aynen
Ben hoslandigim cocugu onunda benden hoslandogini hissediyodum ve faceten bulup ekledim sonra o yazdi teklif etti sevgili olduk. Ilk adimi ben atmis oluyorum dimi?
Kesinlikle
Pişmanlık duyuyorum bunu için hala :(
Neden
Beni , benim onu önemsediğim kadar önemsemedi, önemseyemedi
Hmm.
İlk adımı erkek atmalı diye bir kural yok, seven tereddüt etmeden adım da atar, koşar da:)
Koşun bencede spor iyidir :)
Neden atmasın. Ben atarım yani beklemem o atsın falan diye
En dogrusu
ömrü hayatımda hiç ilk adımı atmadım aşkda atmam da
Beklemeyi seviyorsun demekki
seviyorsa karsısındakı oduna hissettirir odun kütüklük derecesindeyse ilk adımı atar
Hem nefret ediyorsun, hmde onlarsiz yapamiyorsunuz
doganın geregi bu erkek ve kadın bır butundur ayrı dusunulemez tabiiki problemler olur ama nefret farklı bır duygu bununla bagdastırmak yanlış diye düşünüyorum
Yazdiklarin nefret eder gibiydi
bir kız size odun diyınce bunu nefret olarak algılamayın kızlar bunu kötü bir amacla demiyor tatlı sirin atısmalar bunlar yanlıs anlasılmısım buna üzüldüm
1cumle. içinde 1 kez denilse gulerimde 2 kez odun 1 kez kütük denmesine uzulurum
gercekten yanlıs anlamıssınız ben espirili bir sekilde ifade ettim ama
Peki :)
sevginizi hissettirin samimi ve icten olun il adımı da atar herseyıde yapar (kurtarayım bari :) )
Teşekkürler :)
rica ederim :)
bu hep böyledir. Aşkından ölse ilk adımı karşısındakinden bekler
Gurur iste
Eğer birinden hoşlanmışsam ilk adımı atarım. Sonuçta ucunda ölüm yok
Aynen
Bence ilk adımı gerçekten kendinden emin ve gerçekten seven atar. Ama yinede delicesine sevip sırf utandığı için söylemeyen kızlar var. O zaman ilk adımı sizin atmanız beklenebilir.
Bence yinede cesaret edebilmeli
aşkta gurur olmamasından yanayım gerekirse ilk adımı kızlar da atmalı
aynen
Kiz atmaz bence erkek aski arayandir kadin zaten asktir
Değişik bir yorum :)
Benim yorumumm dusuncem bu
ne kadar sevse de genelde kızlar hep bekleyen olurlar.
mesela bende :((
Bekle bakalim :)
İlk adimi erkekler atmali kizlarin ilk adimi atmasi olmaz bence
Hmm
Kizdan kiza degissir gozu kara bir asiksa ilk adimida atar
Gözü kara :)
Evt :) ya benimsin ya kara topragin der :D :D
Bence erkek atmalı ama bu devirde erkekler ile kızlar yer değiştirmiş larekter yonunden
Aynen :)
Çok seversem ilk adımı ben atabilirm çünkü onu kaybetmek istemem
Haklisin bncede
Yani kzız sonuçta belirli bir ağrlğmz olmalı olmayanlar var ama :((eğer dedğm gibi vazgeçemeyecek kadar seversm şansımı denerim
Gurur olmamali.
Diyosun ama çok zor yani
sevgi herşeyi umutturur
Ben gurur falan yapmam direk seviyom derim gel derim niye baskasina kaptircakmisim :D
Bende helal derim :)
Yanii :)
Karşındaki insanın karakterine göre değişir, şahsen gurur yapıp beklemem herşey yerinde güzel.
Haklisin
Atar. Kız ya da erkek önemli değildir eğer onun adı "aşk"sa
Dogrusun..
saol kardeş
Yapmadim ve kazandim yanlis ya seven insan gurur yapmaz seviyorsan gidiceksin
En iyisi
Ilk mesaji asla atmam. Napim ole bir takntim var :/
Beklersiniz o zaman :)
Atar. Ben seviyorsam hic farketmez. Derim. Ama her önüme gelen değil ciddi anlamda bir ilgi duyuyorsam. Aşksa bu yani
Aynen
Aynen..
Buna gerek yok kesinlikle kadın erkek eşittir hatta duygu olarak kadın daha baskindir ilk hamleyi kesinlikle yapabilir
Kesinlikle katili yorum
Ben bu pazartesi sevdiğim çocuğa seni seviyorum diyip anlatacağım her şeyi 1 yıldır sevdiğimi felan
Kaybedecegin birşey yok, tebrik ederim. sonucunu bekliyorum yazarsan sevinirim
Siz erkekler dalga geçmeyip birde arkadaş ortamında anlatmazsanız açılabiliriz
Evet o oluyor yalan değil. ama kizlara anlarmiyorlar erkek arasında kaliyo
Hee her bizi gördüklerinde bize bakıyorlar arkadaşları, sanki herkes biliyormuş gibi geliyor duygularımı ifade edemiyorum sırf bu yuzden
Söz al kimse bilmeyecegine de ama zaten bilen biliyorki şu an bakiyo
Hayır ya anlatıyor hepsi
Valla kardeşim. sen bilirsin. içinde kalsin diyorsan bekle
Anlatacağım zaten ben
Gurur diye bir şey yok... Gayet de adım atabilir, peşinden koşup çabalayabilir.
erkeğin gelmesi için bir numara yapar beklerim baktım gelmiyor ben sölerim aşkta gurur olmaz !
helal
Karşı tarafın sevgisinden emin olununca iki taraf da atabilir bence, ama karşı tarafın kendisini sevdiğinden emin olunca.
Aynen eminse
Ama bak bak ben kız olduğum halde ilk adımı attım, reddedilmedim fakat bundan faydalandı çok güzel, reddedilmekten beter etti, onun için reddedilsende ölünmüyor tasalanma:) Reddederse, hiç yüz verme bir daha, kendilerini Bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar. Tecrübe ile sabittir. Umarım Her şey gönlünce olur.
TSK.. sadece aklima takilan bir soruydu görüşleri öğrenmek istedim.
Rica ederim:) Bol şans:))
Ta şu an ayni durumdayim gururumdan ilk adimi atmiyorum pndan bkliyorum
ilk adımı atmak demeyelim de bir cilve yapılır bence :))
Hahah