🥺👇İlişki konularında Tecrübeli kişilerin yorum ve fikirlerine ihtiyacım var lütfen🥺👇?

Onunla olan konuşmam.
Onunla olan konuşmam.

Selam beni tanıyorsunuzdur belki 1 yıllık ilişkimden ayrılalı 64 gün oldu. O bitirmişti. Dayanamayıp yazdım. Ses attı okuldan yazanlar oldu, okuldaki kızlara baktım, senin eski iş yerindeki kızlara baktım ama hepsinde seni gördüm değişik, ben son güvenimide sevgimide sende kullanmışım dedi bana. Dün yanına gittim konuştuk. İstemiyorum bırakmayacaktın dedi. İnanmıyorum dediklerine güvenim kalmadı dedi. Sarılmak istedim izin vermedi affedeceğimi mi sanıyosun öyle yapınca dedi. Normalde yanına gidince arabaya bindirirdi hemen beni klimayı açar ısın derdi. Ama dün arabasına almadı. Karanlıkta bırakıp gidecek gibi hissettim. Sonra kar yağmaya başladı çok kötü oldu hava eve bırakıyım seni gel dedi. İkimizde üşümüştük ama klimayı açmadı. Sınavlarım var kafamı karıştırma, bitince konuşalım dedi. Tutamadım ağladım ben o da ağladı. Sarıldım bu sefer öptüm boynundan. Sonra yanağından öptüm diğer yanağını döndü. O an mutlu oldum ama ertesi gün yukardaki konuşma oldu. Bugünde sabah 8 de günaydın yazdım öğlen 1 de cevap verdi direk aradım. Sen işteyken beni nasıl arıyabilirsin. Müsait oldukça yazarım ben sana dedi. Ayrılma nedenimiz instagram eklemeleri. Ben onun için erkekleri silerken o bana kızlar erkekler gibi düşünmez bana zararları yok diyip silmemesiyle başladı giderekte ekleyince ben çıkardığım bikaç kişiyi geri ekledim bana beni aldattın dedi. Sonra geç yazmalar aramamalar ilgilenmemeler hakaret küfüre başladı. Çok ağırıma giden bişey yaptığı için Allah senin belanı versin diyip engelledim. 1hafta engelli kalması zoruna gitmiş. Tekrar ben dönüncede havalanmış istemedim geri vazgeçtim bunun derdi nedir hem ağlıyo benimle birlikte hemde böyle davranıyo.. neden

Bu da arkadaşımın mesajı..
Bu da arkadaşımın mesajı..
🥺👇İlişki konularında Tecrübeli kişilerin yorum ve fikirlerine ihtiyacım var lütfen🥺👇?
Cevapla