🙏👇İlişkilerde TECRÜBELİ kişilerin yorumlarına fikirlerine ihtiyacım var şimdiden TEŞEKKÜRLER...👇🙏?

11 aylık bi ilişkim vardı. Bu ay hem doğum günü hemde 1. yılımız olacaktı ama 13 ekimden 9 kasıma kadar hep kavga ettik kavga sebebimiz instadaki eklemelerimiz ağır konuşmalar oldu. Beni aldattın demeye getirdi lafı, ben yoruldum artık bu ilişki bize yaramıyo diyip beni sevdiği halde ilişkiyi bitirdi burdan konuşunca halledemiyoruz yüz yüze hiç kavga etmeyiz buluşalım dediğim halde yüzünü görürsem yumuşarım olmaz dedi bende sinirden beddualar ettim ona aldığım hediyeleri geri istedim ama almaya gitmedim saçmalıktı çünkü hediyeli isteyince bu sefer geri dönüşü yok dedi. Babasının hikayelerinden bakıyorum gülüyo giyimi değişmiş kendine bakıyo iyi yani. Size sorum şu sevdiği halde ki seviyo diye biliyorum onun sevgisi daha fazlaydıydı çünkü öyle diyim. Seven birisi bu sebepten sonra pişman olup gelir mi yoruldum dediği halde?

🙏👇İlişkilerde TECRÜBELİ kişilerin yorumlarına fikirlerine ihtiyacım var şimdiden TEŞEKKÜRLER...👇🙏?
Cevapla