Ayrılık sonrası kendini hatırlatan erkek, ne yapmaya çalışıyordur?

Bir senelik sanaldandı. 20 yaşında ben 26. Aramızda cinsel muhabbetlerde vardı. Yapamadık ama toksiğe döndü. Beni anlamıyodu bende aptal gibi beklentiye girdim. Bir ay öncesine kötü ayrıldık geri geldi yazdı emgellemesine rağmen sonra yılbaşında aradı açmadım. Dedim neden aradın ki yazmadı cevap. Amaç neydi? Daha da pişman olsun istiyorum neler yapabilirim? Açmadım zaten telini
Ayrılık sonrası kendini hatırlatan erkek, ne yapmaya çalışıyordur?
Cevapla