Birinden hoşlanmaya başlamıştım, 3-4 ay hep içimde tuttum. Aynı ortamlarda da takılıyorduk çocukla. Bugün aklıma koydum “Allahın bildiğini kuldan saklamanın anlamı yok” diye. Gittim itiraf ettim. Ne kafası yaşadığımı inanın ki bilmiyorum 🤣 “seninle sevgili olma ihtimalimiz olsaydı sana fırsat vermeden gelir ilk ben teklif ederdim, bizde o potansiyel yok” dedi
Tamam sen bilirsin dedim döndüm kendi işime. Bundan sonra nasıl davranmalıyım ona? Soğuk mu davranayım önceden olduğum gibi mi davranayım yoksa biraz gerçekten sevdiğimi anlasın diye çabalamalımıyım?
Of utanıyorumda ne akılla gidip söyledim
Tamam sen bilirsin dedim döndüm kendi işime. Bundan sonra nasıl davranmalıyım ona? Soğuk mu davranayım önceden olduğum gibi mi davranayım yoksa biraz gerçekten sevdiğimi anlasın diye çabalamalımıyım?
Of utanıyorumda ne akılla gidip söyledim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer