Beni reddeden kişiye bundan sonra tutumum nasıl olmalı?

Birinden hoşlanmaya başlamıştım, 3-4 ay hep içimde tuttum. Aynı ortamlarda da takılıyorduk çocukla. Bugün aklıma koydum “Allahın bildiğini kuldan saklamanın anlamı yok” diye. Gittim itiraf ettim. Ne kafası yaşadığımı inanın ki bilmiyorum 🤣 “seninle sevgili olma ihtimalimiz olsaydı sana fırsat vermeden gelir ilk ben teklif ederdim, bizde o potansiyel yok” dedi

Tamam sen bilirsin dedim döndüm kendi işime. Bundan sonra nasıl davranmalıyım ona? Soğuk mu davranayım önceden olduğum gibi mi davranayım yoksa biraz gerçekten sevdiğimi anlasın diye çabalamalımıyım?

Of utanıyorumda ne akılla gidip söyledim
Beni reddeden kişiye bundan sonra tutumum nasıl olmalı?
Cevapla