En beklenmedik zamanda, en beklenmedik kişiye aşık oldunuz mu?

En beklenmedik zamanda, en beklenmedik kişiye aşık oldunuz mu?

Hayır ben olmadım.. zaten aşk duygusuna da bu sıralar hiç bir şekilde inanmıyorum.. insanların çoğu bu zaman da çıkara ya da paraya bakıyorlar ya da dış görünüşe göre adam seçiyorlar.. ama herkes aynı değil elbette.. bir yerlerde belki de aşkı gerçekten bilen isteyen bunun değerinin farkında olan ve sevebilecek bir kadın vardır.. ama şimdilik beklemiyorum sadece bir gün olur diye hayalini kuruyorum o gün geldiği zaman da göreceğiz ama bir kişi beklenmedikse zaten aşık olacağımı sanmam.. bir kadının benim için beklenmedik olması için çok zıt olması lazım.
Cevap
6Cevap
Aşk zaten beklenmedik şekilde gelir. Yani tanıdıkça tanıdıkça bir bakmışsın aşık oluvermişsin
Genelde duygusal boşluktayken birilerine aşık olur ve 3 gün geçmemiş unuturum.
Oda iyi x)
Evet hep aynı ortamdaymışız ama ben nesılsa görememişim ama o yine kayboldu
Kimseye inanmıyorum açıkçası bir öyleler bir böyle özelde konuştukları da coktur
Evet aşık olmuştum ama platonik içime gömdüm.
2 aylık soruyu nasıl buldun da 😅
Vitrinde ara ara profiller de denk gelir ya oyle baktım buldum
evvet oldum sevgilimden ayrıldım 5 Kasım neredeyse hastalandım sürekli ağladım şu an baska birisine asığım olabiliyo
Oldum. O da oldu ama yolları yanlıştı beni herkes sandı kaybetti
Evet heyet raporu alırken bana yardımcı olan sekretere aşık oldum hem askere gideceğim hemde evli olması ve deli gibi aşık olmam
Evet olmuştum sonrası baya kötü olmuştu
Üniversitede ki matematik hocamıza tutulmuştum 😀
Hep öyle zamanlarda gelir zaten
Evet olmaz olsaydım ama evet
Böyle aşklar genelde yanlış kişiye duyuluyor
Oldum
Evet
bunun da en kralını yaşadık çok şükür
Oldu oyle bi sey
Hayır olmadım
hayır
Hayır
Hikaye
Oldum
Olur gibi
Hayır
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?