Bank’a da calisan bir kiza acildim, benim erkek arkadasim var nisanlim demisti?

Merhaba arkadaslar 1 hafta boyu bank’a calisan bir kizla bakistik, her subeye girisimde kiz bana 3 saniye bakardi kizi ilk gordugum gun asik olmustum bakislar falan kafamda bir isik yandi “galiba benden de hoslaniyor” diye, kaç sefer bana subede isim oldu yardimçi oldu kizin ellerine baktim bir Nisan veya evlilik yuzugu yoktu kizda sadece kizin sol kolunda bir bileklik vardi bi onu gordum ellerinde yuzuk falan gormeyince sevincli ve cok umutluydum bana bakislari islem yaparken az bir Muhabbet kurdum guler yuzlu sekilde konusduk mesela “bugun cok yogunsunuz” “zor bir meslegin var” “iyi hafta sonulari” “nasilsiniz” Boyle bir muhabbet kurdum, neyse kiza asik oldugum gun 5 gun sonra kizin ismini ogrendim kiza isminle hitap ettim “B hanim kolay gelsin” diye kiz sasirdi bana bakti kaldi yuzu biraz kizarmisdi. Ondan sonra kiza acilmaya karar verdim saç trasi duzenli sekilde kizin karsisina gectim merhaba kolay gelsin size birsey soylemek istiyordum bana 2 dakika ayirabilirmisin dedin tabi olur dedi, bende agirdan aldim ilk konusmakla dedim ki “gecen sizin isminizle hitap ettim eger saygizislik yaptiysam ozur dilerim dedim” kizda yok sorun degil dedi bende aslinda burasi konusmak icin musait bir yer degil dedim kizda evet isim calisiyorum dedi kiz oyle deyince yavastan acilmaya basladim dedim ki eger isterseniz mesai’ye den sonra gorusebiliriz dedim kiz hafif sok olup 2 3saniye bana bakip hafif kafayi salladı bana bakti dedi ki, benim erkek arkadaşım var nişanlıyım demisti, bisey diyemedim anladım tamam deyip uzaklastim. Kafama takilan sey acaba ben kizi ürküttüm’u ondan mi bana oyle geldi kizin ellerinde Nisan yuzu yoktu sadece sol kolunda bileklik vardi, bileklik de Nisan yuzu gibi sayiliyormu bilen varsa bana durumu acikliya bilen olursa sevinirim.

Bank’a da calisan bir kiza acildim, benim erkek arkadasim var nisanlim demisti?
Cevapla