Eski sevgili hakkında yorum tavsiye verebilecek olan var mı?

Üç yılı geçiyo birlikteliğimiz hemen unut kapat demek kolay ama öyle olmuyor. Daha önce ayrıl barış dönemlerimiz olmuştu bi kaç aylık. Aynı okuldayız aynı iş yerinde staj yapıyoruz. Herşeyi birlikte yapıyoduk beraberken dipdibeydik. Ama düşünce yapılarımız uyuşmuyor tartışıyorduk hep. Ben ayrılmak istedim oda mantıklı buldu ya da kuyruğu dik tutmak istedi bilmiyorum. Numaramı silmedi hala dört ay oldu. Sadece ikimizin olduğu gruplar vardı ders için falan açmıştık spor için oraya özel şeyler atıyoduk onlardan da çıkmadı unuttuğunu da sanmıyorum. Sizce bi daha iletişime geçer mi benimle onu özledim
Eski sevgili hakkında yorum tavsiye verebilecek olan var mı?
Cevapla