Onu halen iyi anlamda anabiliyor musunuz? Onun hakkında neler düşünüyorsunuz?


Kaşardı Orrros**ydu bozuktu ama işte yalancıydı iftiracıydı çok pislik kızmış ama ilk kız arkadaşı olduğu için seviyodum bilmiyorum işte ama şöyle birşey var para konusunda sorun olmazdı aramızda öyle yani be
Ayrılana kadar çok iyi bir imajı vardı hatta ayrıldıktan kısa bir süre sonraya kadarda ama sonra kendisinden 15yaş küçük kızlarla sevgili olduğunu erkeklerle yattığını felan öğrendim kafamdaki imajı yerle bir şeytan görsün yüzünü
Vay ib*ne 😂
Eski sevgilim hiç bana layık biri değildi. Çok dik kafalı, öküz, anlayışsız biriydi. Hem de beni aldattı. Çirkin zaten ben niye onu sevdiysem.
😂😂 Allah'ım şunları diyeceğim günü gösterme sen bana
Aminnnn
Aklima gelip gidenler, bazen ruyalarima girenler var. Onun disinda dusundugum bir konu degil..
Cevap
7Cevap
Her zaman iyi anlamda anarım. Belki de dünden beridir eski olduğu içindir, umarım zamanla haysiyetini yitirecek şeyler yapmaz yaşamayız
Takıntılı, ruh hastası bir erkek. Onu hep bitmek bilmeyen kompleks ve kıskançlıklarıyla hatırlayacağım. Kusmuk.
Tam bir ana baba kuzusu cesaretsiz çocuk gibi hesap veriyordu ailesine her şeyi
Bir nişanlımdı kendine güveni olmayan işinden hep şikayet eden biriydi
İyiydi, hoştu lakin biraz boştu saçma espriler, tutarsız tavırlar...
kafa dengi güzel sevecen birisi sanmıştım ama öle birisi çıkmadı
Çok duygularımı sömürdü. Yalan söyledi hiç dürüst olmadı şerefsiz diyemem ama öyle yani 😂
içine kapanık sevdiğininse elini sonuna kadar bırakmayan biri
Şaklabanın tekidir, birlikte güzel eğleniriz. Arada hâlâ görüşüyoruz.
Her gün bir başka yalan söyler.. Ne mutlu eder ne af diler.
İyi kızdı hâla bende yeri ayrıdır.. asla karalayamam
İyi adamdı umarım mutlu bir yuva kurar
Yalancı , iki yüzlü , cimri
KS kadar insana eski sevgilisini andıran başka bir platform yok
Vermediği kalmamıştır ülkede
Hocam bana vermedi ya. bir kulağını çeksen diyorum
Vermiştir bir yokla hafızanı akrabalarına Bile vermiş
yok hocam ya. Gerçekten ayıp etti. Dışlanmış hissettim kendimi
Sıradasındır yoksa kimseyi es5gecmez yoldan cevirip zorla verenlerden
Hocam itin aylağın tekiyim. Niye bana vermediki. Darıldım yemin ederşm ya
Cehennemde cayır cayır yanması dileğiyle
Ufff be yanık kokusu buraya geldi. 😂
hissizim, iyi ya da kötü bir sey hissetmiyorum
hiçbirini hatırlamıyorum..
İyi hoş ama anne gibi davranıyodu
Hatirlamam
Dolandırıcı
Kandırıkçıydı😒
bir izlenim yok nötrüm
Iyi biriydi
Iyi bir insan ama abaza
İyi hoş
Kötü
ilişki bağımlısı ruh hastası
Şerefsizzzzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?