Sanal, uzak ilişkiler çoğalınca reel diye belirtiyorum o yüzden. Yakın ilişkilerde sorunlar telefonda konuşulmalı mı, buluşunca olması mı daha sağlıklı olur? Bu kızı seçecektin olumm 😒
Reel ilişkiler için sorunlar telefonda mı, yüz yüze mi konuşulmalı?
Ben telefonda insanlar genelde samimiyetsizdir yani şöyle Herkese aynı kefeye tabi koymuyorum ama duygularını ifade etmede Bazı insanların gerçekten telefonda çok zorlanabiliyor bunun için sadece ciddi sorunlar değil her türlü sorunlar Bence yüz yüze konuşularak halledilmeli
Kesinlikle yüz yüze. Öyle bir ihtimal yoksada arama yoluyla kesinlikle mesajla konuşulmamalı. Sorun çok fazla büyüyecektir ve her iki taraf birbirini çok yanlış anlayacaktır.
Telefonda halledilebilecek şey sorun değildir ki pürüzdür. 3 5 pürüze sorun demem. Gerçek bir sorundan bahsediyorsak en olmadı evini basarım yapmışlığım var 🤭
Yüzyüze daha sonuc odaklı olur.. Telefonda mesela o an karsı tarafa hıslerını gecıremeyebılırsın sendeki mımıklerı farketmedıgı ıcın... Göz göze gelmek daha etkılı olur dıye dusunuyorum...
Canim yüz yüze daha iyi telefonla ilişki yaşamiyorsun sonuçta yüz yüze herzaman daha iyi tabii Musait olmaya da bilir herzaman o ayri bir konu bilemem ozaman da aramalisin
Telefonda konuşulanlar özellikle mesajla tartisilan seyler asiri kirici ve kötü sonuclar bırakıyor mesela yüz yüzeyken söylemeyeceğin şeyleri pat diye yazabiliyorsun bu yüzden yüz yüze konusulmali