Seneler önce sevgilim vardı, onun telefonunda bir kızdan ç/plak foto gördüm ve ayrıldık. ?

2 sene sonra denk geldik ve o zaman anlamadığım durumu, hissetiğim acıdan dolayı unutmak istediğim için şimdi merak ediyorum. Kendisi o zamanlar kız için çirkin şeyler söyledi ör.. gibi, bir kere attı falan silmeye unutmuşum vs. Kız biraz kendini gösteriyor açık sacık, o benimleyken kiyafetime bile karışıyordu..

Benden onun telefonunda gezerken yüzlerce çekilmiş foto vardı hepsi duruyordu. Onların arasında işte o foto :)

Birkaç gün yine yaklaşmaya çalıştı fakat ismedim, ama çok merak ediyorum neden hala siliyorlar birbilerini ve zaman geçince yeniden ekliyorlar sizce? Yanı nerdeyse 2 sene sürüyormuş bu :)

Neden? S@anal bir şey mi? Sonuçta kız buralı değil kendisi de istanbuldan çıkmıyor anca tatile giderken o da arkadaşlarla birkaç güne gidiyordu

Onu sevmiyorum yanı artık onunla beraber olmak istemiyorum kendisi bundan 1 sene once de denedi istemedim. Sadece o zaman başıma geleni ve hala sürüyor olmana şaşırdım.

Seneler önce sevgilim vardı, onun telefonunda bir kızdan ç/plak foto gördüm ve ayrıldık. ?
Cevapla