2 sene sonra denk geldik ve o zaman anlamadığım durumu, hissetiğim acıdan dolayı unutmak istediğim için şimdi merak ediyorum. Kendisi o zamanlar kız için çirkin şeyler söyledi ör.. gibi, bir kere attı falan silmeye unutmuşum vs. Kız biraz kendini gösteriyor açık sacık, o benimleyken kiyafetime bile karışıyordu..
Benden onun telefonunda gezerken yüzlerce çekilmiş foto vardı hepsi duruyordu. Onların arasında işte o foto :)
Birkaç gün yine yaklaşmaya çalıştı fakat ismedim, ama çok merak ediyorum neden hala siliyorlar birbilerini ve zaman geçince yeniden ekliyorlar sizce? Yanı nerdeyse 2 sene sürüyormuş bu :)
Neden? S@anal bir şey mi? Sonuçta kız buralı değil kendisi de istanbuldan çıkmıyor anca tatile giderken o da arkadaşlarla birkaç güne gidiyordu
Onu sevmiyorum yanı artık onunla beraber olmak istemiyorum kendisi bundan 1 sene once de denedi istemedim. Sadece o zaman başıma geleni ve hala sürüyor olmana şaşırdım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer