Sevgilim telefonumda eski sevgilimle fotoğrafımı gördü, bu atlatılamayacak bişey mi?

Hayatımdaki insan telefonumda eski sevgilimle bir fotoğrafımı gördü, anlık bi şok yaşadı o an bende çok üzüldüm, işin olumlu tarafı telefonumdan eskiye dair hiç bişeyi silmediğimi biliyor, ben hayatımdaki insanı gerçekten çok seviyorum 1 senedir sevgiliyiz şuana kadar ilişkimi zedeleyecek hiç bişey yapmamıştım, onun beni üzdüğü noktalar olmuştu sadece farklı konularda, bu suçluluk duygusu beni mahvetti ihanet etmiş gibi hissettim, mesaj silmeme huyum olduğunu biliyordu fotoğrafları da silmediğimi o an öğrendi, rahatsız olmuyor musun gördüğünde hala özlüyorsun onu sen o zaman dedi, bende saçmaladığını eskiye bir duygum olsa onunla bu kadar uzun süre olamayacağımı söyledim, uyurken bile uyanıp yüzümü yıkamadan benden şüphe duyma diye mesajlarına direkt cevap veriyorum dedim, üniversite de yıllar önce olan sevgilimle bile resimlerimin durduğunu söyledim, sevgimi de gösteriyorum aslında kendisini sevdiğimi de biliyo, olayın olduğu akşam tatlı tatlı konuştuk sana darılamıyorum niye falan dedi, ama şehir dışına gidecektim sonraki gün ve yorgun oldugu için beni bırakamayacağını söyledi, yorgun olduğunu biliyordum ama burada senden başka kimim var bazen seni yanımda hissedemiyorum dedim ona rağmen uyandığı zaman bile bana mesaj atmadı ve 2 gündür yazmıyor sabah yol gelmeme ve o cümleleri kurmama rağmen, o olay aklında travma mı oldu acaba neden böyle yapıyor anlamıyorum güne de guzel başlamıştık aslında, bu fotograf olayı aşılamayacak bişey mi lütfen bana yardımcı olun çok mutsuzum 😔
Sevgilim telefonumda eski sevgilimle fotoğrafımı gördü, bu atlatılamayacak bişey mi?
Cevapla