Ben ayrilma kararini cok zor alirim iyi kötü yanlarini anlılari falan kafamda canlandiririm ayrilmayq karar verincede asla bi daha şans vermem bu yuzden geri dönse bile o kapilar ona sonsuza dek kapalı arkadas olarakta kalmam ayrica eski sevgiliyle arkadas kalma fikri bana sacmw
Döndü ama affetmedim. Ben bu konular da çok kinciyim. Hoş genelde de kinciyim de.. Gururumu kıran, beni yıpratan birini hayatıma tekrar alsam ne değişecek ki? Bu olanlar unutulmayacak sonuçta. Kırgınlıklar geçmiyor ne yazık ki.. Herkes hata yapar. Ama hatanın bile dozu vardır. O yüzden herkes yerinin kıymetini bilsin.
Gidenin neden gittiği de önemlidir. Belki de mecbur kalınmıştır. Ama şu da varki aldatmak vs olduysa o konular kapsamdışı. Ama hep filmlerde olmuyor sevenlerin ayrıldığı ilişkiler. Herkeste yerini bilmeli oraya gelmek için ne kadar çaba verdiğini de bilmeli. Unutmamalı.
Giden yerini yadırgayıp dönüyor diyorum... bir insan, bir insanı bu acı ile nasıl bırakır diyorum ben bırakmazdım. Sevmesemde kalırım o nasıl acı çekmek öyle ciğerim dağlandi
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Anketler > Sizi hem çok mutlu eden, hem de çok üzen, ayrılırken gururunuzu kıran, çok sevdiğiniz eski sevgiliniz geri dönse ne yaparsınız?