Ayrılırken bile sizin gururunuzu inciten eski sevgiliniz geri dönse onu affeder eskisi gibi olma yolunda bir kere daha şans verir miydiniz?


Kabul etmem hata yapani affetmem daha önce affettim canım yandı...
Bilemedim ne desem
#emre00
ex-ten next olmaz... o kadar
Asla
Cevap
16Cevap
Gururum kırıldıysa affedemem sevsem bile.
Şuralarda bir yerlerde şey olacaktı nerede o heh buldum:
Gurur işin içine girerse asla dönmem, dönmesine izin verip de intikam falan gibi işlerle uğraşmam.
Gururumu kırmış bir adama olan bütün hislerim bir kerede biter. Güzel anıları düşünür, o an hissettirdiklerini anımsar ve neye dönüştürdüğüne kızıp, bir buçuk gün ağlar ve söker atardım..
Ona hayatının dersini verir öyle bir postalarım ki feleğini şaşırıp yanlış yola sapar. Yok öyle hem üzecek hem gururumu kıracak hem geri dönecek. Sanırsın 7 düven padişahının oğlu. Kimse benim için vazgeçilmez olamaz.
Bende var öyle biri... şu an bile çok ôzlüyorum... Ama olmayacağını biliyorum artık yapamam bende onunla ama bir sarılsa eskisi gibi o zaman ne olur bilmiyorum...
bir sarılsa kaldığın yerden devam edersin. bu kötü be insan salak yeriine konmus oluyo bile bile
@kazanova1905 malesef öyle...
bak bu gün için bir gelse gider evlenirim aynı günde :D
Yapamam bir daha, çok üzdü beni, onuruma dokundu yaptıkları. Güvenemem artık... kahretsin, hala daha seviyorum😞
Çok mutlu ediyorsa neden üzüyor🙄? Ayrılırken gururumu kırdıysa neden geri dönüyor? Kesin elindekiler tükenmiştir de dönmüştür.
peki naparsın? affeder misin?
aşk konularında zayıf olmak beni yıpratıyor. çok büyük bir zaaf. böyle olunca herkes bana karsı her boku yiyebilecegini zannediyor.
Çok zor eskisi gibi olur.
Çünkü kafanda eskinin acı dolu plakları döner durur. Çınlanır mazide kalmış şarkılar zihinde, yürek bir daha zor tutuşur
Bu ne turşu bu ne lahana derim kendi kendime, sadece mutlu edeni aramaya devam diyorum efenim.(n. h veririm o şansı )
Ayrılık nedenine bağlı olarak belki tekrardan şans veririm
Dönmemeli mutlu ettiği günler çok az oluyor böyle tiplerin
Bana ihanet etmişti sovmustu geri döndü ve kabul etmedim
Bilmiyorum. Ama bir konusup dinlemek isterdim onu
O şansı vermem. Çünkü gene hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum. Peki ya sen
tam benim durumum :D geri gelse naparım bilmiyorum ama gelmese daha mı iyi onuda bilmiyorum.
Asla kabul etmem.. zaten doğru insan olsaydı beni o kadar kırmaya kiyamazdı..
Ben gururumu hice saydim onun icin o da yalanlariyla uyuttu beni 🤕🥺
Güven gitti mi bir kere olmaz o iş...
Tekrar kırılacak mıyım diye insan kafayı yiyor. En iyisi hiç bulaşmamak "eski" tadıyla güzelliğiyle eskide kalmalı..
Allah kurtarmış bir kere niye ateşe atıyım kendimi tekrar
Başta iyi davranıp sonra basıp gitmesini söylerdim. Akıllansın şerefsiz djpachsld
Dönsün baksın bakalım ben ordamıyım.
Gururunu kirar gonderirim
Mutlu eden bir sevgili asla üzmez💫
Eskiden yeni olmaz derler.
Geçmiş geçmişte kaldı.
Hiçbir şey yapmazdım, gitmeseydi başta.
hala seviyorum deli gibi o yuzden af ederdim
Güzel günlerin hatrına son bir şans verirdim.
Yorum yok
O anki duruma bakar
Vermek istemezdim ama verirdim
cok seviyorsam kabul ederim
Yine ayni oral ‘a devam eder
İnciten biri mutlu edemez dönerse ölerr
Görünce belki hislerim değişir net birsey diyemem
NO!!!
Hic olmadigi icin bisey diyemem
Hiçbirşey yapmam.
Yol veririm
Şans vermem kesinlikle
Affetmemek lazım
Yüzüne bile bakmam
Hiçbir şey yapmam.
Geri gönderirim
Olmaz affetmem asla
Reddederim
Sewinirim🤗🤗
Seviairdim
Hayır dostum
Kesinlikle hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar