Arkadaşlar neden böyle oluyor fikir verin nerde yanlış yapıyorum erkekle nasıl konuşulur nasıl etkilersiniz fikir verir misiniz?

Ya neden böyle oluyor ben nerde yanlış yapıyorum anlamıyorum ya. Of çok mu takıntılıyım biriyle tanıştım tinderdan zaten sağlıklı bir site değil çocuğa şey dedim kendimi tanıttım. Ben böyle birinden hoşlanınca çabuk yükseliyorum ama o beni sevince soğuyorum o benden kaçınca peşinde koşuyorum dedim. Sonuç beni engellemiş ya benim hiç bir zaman mutlu bir ilişkim olmayacak mı artık nerde yanlış yapıyorum.
Arkadaşlar neden böyle oluyor fikir verin nerde yanlış yapıyorum erkekle nasıl konuşulur nasıl etkilersiniz fikir verir misiniz?
Cevapla