Sizce ne yapmalıyım , erkekler neden böyle ki?

yaklaşık üç yıldır bir birlikterligimiz vardı , ama bu sene bana bunları diyo yok ben birşeyler başarmak istiyorum başarıyı senden ön planda tutuyorum gidicem buralardan diyo, benim yaşım 20 üniversite okuyorum bana diyor ben yanında başarılı bir kadın istiyorum ileride bir gün karşılaşırız olursa olur falan , engel falan atarsan çok kötü şeyler olur gibi şeyler de diyo

Sizce ne yapmalıyım , erkekler neden böyle ki?
Cevapla