Kadınlar beğendiği erkeğe mi yoksa güvendiği erkeğe mi âşık olur?

Selam KS ahalisi! Kadınlar için karşı cinsle ilişkilerinde, beğeni mi daha öndedir yoksa güven unsuru mu? Haydi görüşlere toplaşın ve bu konuyu tartışalım.. 🙂🙂

Bu görsel doğru mu sizce? 🙄
Bu görsel doğru mu sizce? 🙄
Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🥳🥳
Kadınlar beğendiği erkeğe mi yoksa güvendiği erkeğe mi âşık olur?
Cevapla