Ortalama üstüyüm ama kız arkadaşım yok?

Neden olduğunu anlmıyorum, neyim ben? Bir çok konuda kendimi geliştirdim devam da ediyorum. Kaç yaşıma geldim, yaşıtlarım kızdan kıza geziyor (öyle yapayım demiyorum), kimisi aile kurdu birde bana bak. Özgüvenimde iyidir, bazı erkekleri görüyorum bırak özgüveni o kadar mıymıntıki... Yani benim bunlardan neyim eksik diye üzül üzül kendimi çok sıkıyorum. Bazen keşke ölsem diye düşünüyorum, yoruldum artık.

Yardım edin lütfen?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar tipimi atabilirim yorum yapacak varsa.
Ortalama üstüyüm ama kız arkadaşım yok?
Cevapla