Bir kaç kişide bunu sezdim.
Erkeklerin görüşlerini merak ediyorum.
Bir kaç kişide bunu sezdim.
Erkeklerin görüşlerini merak ediyorum.
Eğitimsiz, kadını yönetmeye çalışan her erkeğin korktuğu şeydir. Bazı erkekler aciz kadın seviyor ona muhtaç olsun onsuz yaşayamasın aldatsada gidemeyecek birilerini istiyorlar. Halbuki kendi başına da hayatını sürdürebiliyorken sırf seni sevdiği için seninle evlenen bir kadının vereceği mutluluk paha biçilemezdir.
Knk doktorlar evde kaliyor onlara yazarsan direkt degerlendirirler seni
Benim sevgilim var knk öğretmen kendisi ve tam bu bahsettiğim tarzda inşallah diğer yaza evlenicez Allah olmayanlara nasip etsin 😂
Olum yanlış adams cevap yazmisim sjxjs
Sjsjsj 😂 hiç sırıtmadı
Bende diyorum ne alaka yaw
😂😂 Neyse artık knk sorun yok 😂
Inşallah evlenirsiniz bu arada
@GHOST-VENOM ya bütün yorumların içine etmissin bırak da biz cevap verelim
Seni hiç alakadar etmez
🤣🤣😂
Knk kızın kendi sorusu ya o yüzden biraz alakadar eder 😂
Iyide dialog ikimizin dialogu sjxnsns
😂😂😂 Kesin küfür yicen sıkı tutun hazır ol
@GHOST-VENOM doktorlar evde kalmışmış yaş 20 ergen 6 yıl ve üzeri eğitim gören tıp doktoruna laf atıyor
Tabi
Cevap
7Cevap
Hayir korkutmuyor bizi korkutan ben ben diyen kadındır en küçük tartismada bile bosanma konusunu acan kadindir bizim degil benim param diyendir birlik olmayi degilde sanki sevgililikteki gibi tek takilmayi / tek dusunmeyi seven kadindir boyle kadinlarla evlilik sonu husranla biter ve oda bir gercekki kariyeri olan cogu kadin boyle.
Ya evet mesela ben 1 haftadır bir bayanla konuşacam konuşacam ama doktor olduğu için yazamıyorum. Benimde işim gücüm eğitimim var ama doktor kadar değil ve bunu karşı taraf sorun eder diye yazmıyorum
Knk doktorlar evde kaliyor onlara yazarsan direkt degerlendirirler seni
Karışık kral ya bir kaç arkadaş ortamında tanıştık bir şey oldu konu dile geldi bende italyanca var o biraz ispanyolca çalışmış ama başaramamış o muhabbetlerle konu çok iyi ilerledi arkadaşlar kalkmasa ne doktorun muhabbeti kesesi vardı ne de benim... amann bilmiyorum ya
Uzak dur sagligin icin tabi hepatit olmak zor degil sen bilirsin
Ya of yine baska birine yazdim sjxjsns
Simdi soyle soyliyeyim knk benim bir akraba vardi yani tipi 10/4 yani o derece gitti kendine doktor ayarladi ne kariyeri var ne biseyi ama adam ozguvenli + agzi laf yapan biri direkt evlendi zaten
@GHOST-VENOM sorun yok kral 😅
Yazmalısın bence doktorlarla yakın ilişkim var işim gereği o kadar da büyük kriterleri yok çoğunun
Düşüneceğim hocam teşekkürler 🙂
bence bu sevinilecek bir durum bir kadının başarısı
Bazılarını korkutabilir evet. Hatta belki çoğunu.
Kadının yan kariyeri olmak korkutuyor.
Bazilarini evet
Özgüveni olmayan erkekler öyle gibi
Sen öyle mısın
Memnun olurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?