Ebeveynlerimizin "Oku kızım, kendi ayakların üzerinde dur. Sen seç ama seçilme." derken ne demek istediklerini şu soruya yanıt veren erkeklerin cevaplarından da anlayabilirsiniz. Okuyun kızlar! Kariyer sahibi olun! Hatta en iyisi olun alanınızda, her zaman daha iyisi olmaya odaklanın. Okuyun ki kimseye hele ki böylelerine muhtaç olmayın.
Bence çok korkutuyor çünkü evllik te özellikle kariyer sahibi olan kadınlar hiç çekinmeden boşanıyorlar birde masum anadolu kadını var tabi sözlü şiddet ve bedensel şiddete de maruz kalsa boşanamıyor kolay kolay ! (Şimdi kimse kendini kandırmasın gerçeği hepimiz biliyoruz)
Sebebi nedir? Niye korkutsun? :))) ilginç sorular.. Ozguvensiz ve kendini yetiştirip donatamamis sığ kalmış adamlari korkutur belki.. Fakat donanimli bir adam karşısında ahlaki ve olgunluğu dışında kullanabilecegi bir kozu yok ki zaten en önemlisi onlar..
öyle bir kadına sahip olmak zordur şartları en kötü ihtimalle eşitlemek gerekir. Eşitlesen bile kadın güçlü olduğu için erkeği ziktiretme lüksüne sahip erkek onu zikip zikemediği gerçeği ile kalakalır. Zikip zikememesi de kadının umru olmaz o yüzden ekonomik ve sosyal anlamda zaptedemeyeceği bir kadını erkek istemez. bu potansiyeli varsa o potansiyele erişmesini engellemek için türlü oyunlar taklalar yapar erkek
Benim isum olmaz sahsen.. kariyer sahibi kadinlarin o adiri ozguven ve kibirlerinden midem kalkti artik.. kibirleri batsin.. hele ki avukat doktor eczaci holding plaza calisani vb kizlarin yanina yaklasamazsiniz kibirlerinden. uzak durun kendi kibirlerinde bogulsunlar.. kariyerleri batsin kibirli zuppeler..
Paranın gözünü seveyim kariyer demek para demek özgüven öncelikle. Ama tabiki bunun bir ceremeside olacak beyler kimse kusura bakmasın eğri oturacağız doğru konuşacağız 🤔🤓 zaman zaman kişilik tartışması olabilir. Çiftler arasında üzgünüm.
@pembepanter kibirli fazla özgüvenli herkese yukarıdan bakan biri değilse korkutmaz, ama bazıları var, kız sıradan bir plaza çalışanı sadece, ama zannedersin holding yönetim kurulu üyesi, işte bu türlerden korkacaksın
kariyer sahibi kadının çoğu zaman kendisiyle eşdeğer ya da daha yüksek kariyerli biriyle olabilme ihtimali sözkonusu. yetersiz ve eşinin kariyeriyle övünebilecek yeri geldiğinde de kendini tatmin edebilecek erkek için elbette korkutucu olabilir.
Sadece kariyer sahibi kadınlarla ilişki yaşamaya çalışıyorum. Genelde yaşam standartları yüksek oluyor, daha anlayışlı ve rasyonel kararlar alıyorlar. Benim tercihim bu.
beni korkutmaz aksine hoşuma gider başarılarla dolu hayatı olan bir kadının eşi olabilmek mücadeleci ruhla bu zamana gelmiş kadın bundan sonra yaşayacagımız problemlerdede tıpkı ben gibi savaşmayı bilir
Kariyer yapayım derken evliliği ve çocuk yapmayı unutan kadınlar var. Bir kadının asıl asli konusu kariyer değildir, çocuktur. Kariyer de yaparım çocuk da yaparım diyorlar ama her zaman ikisini birarada yürütemiyorlar. Sırf sadece kariyer de kariyer diye hayata bakan kadından duygusal ilişki bakımından uzak dururum. Çünkü onlar evliliği düşünmez. Lakin bunun adı korkmak değildir.
Kariyer sahibi insanlar, kariyeriyle işini bütünleştiriyor buda ego ve kibire sebebiyet veriyor, birlikte bazı şeyleri elde etmek yükselmek daha kuvvetli bağ oluşturur, ben tercih etmiyorum
Kariyerden cok karakter sahibi olmasi daha onemli fakat kariyer sahobi olmasini isterim tabiki kadinlarinda bu en dogal hakki 😄 neden korkutsun gayet normal bir sey kariyer sahibi olsunlar daha iyi
Korkutmak değil de kariyer sahibi kadın eviyle ilgilenmez , e erkek te ilgilenmez bu yüzden bir aile , yuva ortamı değil de aynı evde yaşayan iki sevgili gibi olurlar. İşin büyüsü kaçar. Başaranlar , mutlu olanlar var mıdır? Bilemiyorum
Herkes dengi dengine, filmlerdeki gibi bir hayat yok.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bence korkuyorlar... onlar ustun olmayi hissedebilecekleri iliskiyi tercih ediyorlar... Ben de kariyer sahibiyim. En son erkek arkadasim zor bulursun deyip birakti.. ve bu aciklamayi yapmisti..
@Travionist bu korkutugun icin istememekitr yoksa neden istemeyesin... ugrastirirlar cunku hersana bagimli birine istedigini yaptirabilirsin sana karsi cikamaz sana bagimli... ama kendi ayaklari uzerinde duran birine istedigin her seyi yaptiramazsin... bu korkutucu
Ya kusura bakma ama dediklerimi anlatamamışım, korkmak değil , ben sakin bir evlilik isterim eve geldiğimde evde olmayan iş peşinde bir kadın değil. Kariyerli kadın zaman bulamaz erkeğe ayıracak çocuğa bakamaz tam, ben öyle bir hayat istemem
Yoo öyle değil ben inanılmaz çok gezen biriyim eşimle de gezerim ayrıca , bana gömlek biçme tanımadan lütfen 😊 istersen instagramıma bir bak @travionist
Kariyer yapmak zorunda değil kadın. Bekarken babasi, evlenince eşi bakar kadin. Yani rizki ayağına gelen bir cinstir kadın. Çoğu kişi bunun değerini bilmez
@Asshaavaan Azla yetinmeyi bilirseniz çok iyi geçinirsiniz. Başkasının eli dediğin şey kocasının eli. Başkasının eli demek ne demek? Nasıl bir zihin yapın var? Böylesine zehirli bir düşünceye sahipsen sen hiç evlenme.
@Aliço_06 Azla yetinmek nedir? Benim elim ayağım sağlam aklım çalışıyor neden daha rahat koşullar altında yaşamak varken hiç bişey yapmayıp oturmalıyım? Zihniyeti kötü olan ben değilim kadınları hor gören erkeklerdir. Siz belki öyle olmadığınız için garipsediniz ama ben çok gördüm 'ben kazanıyorum sen yiyorsun' muhabbetlerini yapan erkekleri hemde uç kuruş vermeyip sırf yemek yediği için bunu söylerler kadınlara o yüzden karın tokluğuna bakarlar dedim. Başkasının elinden kastım başka birey anlamında sözleri celdirip durmayın orada babadan da kast ettim. Ayrıca evet ben bunu yanlış buluyorum ve böyle düşünen bir insanla evlenmek istemem.
Tabi canimm erkekler hara yapınca kadın altında oturmaktan kurtulur.. Bence rahata erer. ONUN DISINDA ERKEK HATA YAPMAKTAN KORKMAZ. KARIM BANA MECBUR DİYE ! 😉🤔🤔BENCE...
@EbEcHAEzMe ben hatasizim veya mukemmelim superim demedim. Erkegim ve de erkek oldugum hissettirilsin isterim. Eger boyle bir kizla iliskim olmus olsaydi soz dinlemezdi bana bisey sormazdi beni otorite -erkegi- olarak kabul etmezdi.
Ben de size hatalisiniz demedim! Hayir bir kadın da sorumluluğunu bilmeli bence.. İzin alma da isteklerini yerinı getirme de eve kaçta girip cikicaqini... Kariyer sahibi diye eşini cignememeli zaten !
@EbEcHAEzMe ben bir adim önde olup sözü dinlenilen hükmü geçen taraf olmak istiyorum ve erkek olduğum için bunu istemem gayet doğal... Yoksa karsi taraf bana muhtaç olsun veya ben karsi tarafi ezeyim derdinde degilim...
Evet doğal olarak haklisin.. Dinimizce d uygun olan budur.. Ama bir kadın kariyer sahibi olduğu için değil.. Karakterin de olduğu için ezer bence.. Karakter meselesi
@EbEcHAEzMe peki sagolasin... benim dusuncem ve istegim bu yonde ama napiyim... Boyle dusunen ve benden yukarda olmayan biri cikarsa uyum saglarim ancak...
@EbEcHAEzMe bak senin yorumunu da okudum. Kadin fazla kazansa bile erkege karsi bsi bilmeli demistin sanirim. Evet dogru. Kazanan kadin kazandigini belli etmemeli erkege ihtiyafi yokmus gibi davranmamali yoksa o iliski yürümez. Erkegin gururunu ve otoritesini sarsmamali... Yani is hayatinda oldugu gibi iliskide de oyle olursa o is yurumez...
Fikirlerim ile aynı paralel çizgi etrafında değilse , yürümeye decam ederim. Niye korkuyum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet çok korkuyoruz, eyvahhh çok korkuyoruz. Bizi korkutmayın lütfen. :D Yahu bu saçma bir soru ya. Ne alakası var? Ben böyle sorular neden soruluyor anlamıyorum.
Hayır korkutmaz kadında para kazandığı için kişilik zaafiyeti oluşmuyorsa, Lucifer dizisini severim bu arada
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ona korkutmak denmez canım benim erkeklerin istememesinin sebebi çoğu feminist olur ve aile hayatı kurucak bir yapıya sahip olmamaları yüzündendir hepsi için konuşmuyorum tabiki o yüzden aile hayatını önemseyen erkekler uzak durur bu tiplerden
Teşekkürler Aliço, Mars tanrısı daha cocuksun bu kafada devam edersen Ayşe arman gibi Gurse birsel gibi Feyza Altun gibi düşünce liderlerinin yaşadığı hazin sonu yaşarsın ve işin kötü tarafı yuzde 90'niz onlardan daha fakir daha çirkin ve daha cahil olduğunu da eklersen hepinizin sonu gerçekten sevilmeden atomlariniza ayrılmak olucak. Sana pedagoloji olarak sosyoloji olarak psikoloji olarak her yönden bu durumları derinlemesine anlatırdim lakin vaktim yok anonim biri için bu kadar yazmayada gerek yok ben ve benim minvalimdeki karakterlere köle değil başımızın tacı bir dediğini iki etmicegimiz güzide bir hanım efendi lazım bilmem anlatabildim mi...
Senin gibi bir aptala kim baksın ya sjdksf ayrıca evde sizin gibi bir dümbüğün hizmetçiliğini yapacağıma onlar gibi olurum sıkıntı yok. Siz de aşağılık kompleksinizi tatmin edecek bireyler ararsınız. Rast gele.
Aptal 😀 Senin soy ağacında ki insanların toplamından daha fazla bilgim , ilimim , kültürüm ve diplomam vardır. Dümbükmüş cümlelere bak çingene seni aynı karakterin gibi ağzında lağım kokuyor bak nasılda o çirkin yuzunuzu gösteriyorsunuz haklı cümleler karşısında kivranirken senden olsa olsa plaza şoparı olur oda menapoza girdikten sonra hadi şimdi ikileeee...
Ne kadar iğrenç bir insansın sen ya şu dile bak nasıl kudurdu. Bir de diplomam var diyor güleyim bari sjfksf senden bir halt olmaz ve muhtemelen lise terksin konuştuğun hitap şeklinden belli.
Hahahaha tek bir cümlemde hakaret , kötü bir söz yokken anti cvp olarak aptal ve dümbukler cümlesini kuran anonim arkadaşımıza bak neyin kafasını yaşıyorsun sen? Hangimizin ıgrenc olduğu çok ortada ben lise terksem sen anne karnında tek hücreli bir amipsin
Senin durumun sandığımdan daha ciddi acilen bir psikaytri eşliğinde psiko terapi görerek bu durumdan çıkmaya bak yolun sonunda ışık yok çünkü dahada yorum atma ergenlikten çıkamamış insanları aydınlatma platformu değil burası
Meseleyi anlamamissin. Bu durum uyum saglamakla alakali. Ve erkekler de dogal olaral buna uyumu ya saglayamaz ya da sor saglar. Sevip sevmemek degil burdaki ince mesele.
Yobazlıkla alakası yok tecrübeyle sabittir. Kadınlar şeytan gibi siniz. Elinize az koz geçince insanı ipe götürürsünüz siz. Ayağınız az yer tutunca karşınızdaki kişinin en ufak hareketinde hemen posta koyarsınız bilmediğimiz yaşamadğmz şeyler değil bunlar
Erkeklerin elinde koz olunca noluyor? Kadın aşağılanıp hor görülüyor evde hizmetçi edasında bir oraya bir buraya savrulup ömrünü çürütüyor. En ufak hareketinde posta koyması da gerek zaten niye senin kahrını çeksin? Umarım evlenemezsin hatta kısırsındır. senden doğacak çocuğun ilerdeki hayatı hiç aydınlık değil.
Mars tanrısı beni tebessüm ettirdin 😁 Ben senin bildiğin erkeklerden değilim kardeşim ben sevgilimle aynı evde yaşarken bulaşığı ben yıkıyordum ütüyü ben yapıyordum temizliği ben yapıyordum yeni nesil kızlar çok pasaklı insan bir totosunu kaldırıp yardım etmiyor. Bak dikkat et yardım etmiyor diyorum normalde sizin gözünüzde hani hep kadınlar iş yapıyorya neyse ben gocunan bir tip değilim zaten alışığım yalnız yaşamaya o işleri ben sürekli zaten yapıyordum hanfendide elinde telefon mesajlaşıyordu tek bir gün bile kime yazıp çiziyorsun diye sormadım sonra bir gün elinden aniden bir aldım teli tüm mesajları okudum ve şok yaşadım yol verdim ve kariyer sahibi birisiydi o kişi
Mars tanrısı ben bu kişilerin 3 ü ilede aynı işyerinde çalıştım ben satış müdürüydüm onlar personelim eğer aynı konumda olsaydık emin ol daha beterini yaparlardı ve aynı zamanda benim üstümdeki kişiler en son bana danışmadan sevgilimi de müdür yaptılar ama hanfendi müdürlüğü kolay zannetti 1 hafta dayandı işten kovuldu ona dediler ya eski konumunda devam et ya da işten çık dediler
En İyi Cevaplar