Bence güzel yüz hatlarım var ama hayatımda neden hiç sevgilim olmadı?

Siyah saçlıyım. Beyaz tenliyim ve çekik badem gözlerim var. Kirpiklerim uzun, dudaklarım dolgun ve burnum hafif kemerli ama kalkık. Tam güzel olduğumu düşünüyorum okuldaki kızlar benimle alay ediyor veya beni yalnız başıma bırakıyorlar. Hiç arkadaşım yok. Kendimi övmüyorum da okulda, fiziksel özelliklerimi belirtmek için sadece burada yazdım. Resim çizmeyi seviyorum ve derslerim iyi. Ama hiçbir zaman erkekler bana adım atmıyor. Bu tabii ki benim hayattaki amacım da değil ama merak ediyorum neden acaba? Pek param olmadığından çoğunlukla aynı kıyafeti giyiyorum, ondan mı acaba?

Bence güzel yüz hatlarım var ama hayatımda neden hiç sevgilim olmadı?
Cevapla