AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Benim nişanlımın durumu üst seviyede ama benim öyle değil,
Kesinlikle hayır bu ülkede fakir erkekte zengin erkekte kadınlara aç , aşk açısından olsun cinsellik olsun ama tam tersi evet sadece filmlerde olur
Zengin erkek fakir kız ister ama zengin kız zengin erkek ister
Zengin isem kendi classım da birini seçerim.
Hayır gerçek hayatta da var elbette
Hayır gerçekte de olabilir düşük bir oran olsa da.
Yok oğlan kızı s*kebildiği sürece her yerde olur
Sanki zengine skck kız yok
Sen sus
Gözlerim mi konuşsun
Evet aşko
Gerçektede olur ama zengin kız fakir erkek filmlerde olur
Türk kızlarını anlamıyorum davul bile dengi dengine çoğu kızın hayali hiçbir işe yaramayıp zengin koca bulmak😂bazen akıllarından şüphe ediyorum
Tam tersi filmlerde olur zaten Zengin birisi fakir kıza aşık olur bu normal ama tam tersi nedense zor oluyor
Her şey para değil. Milyarder bile olsam dünyanın en fakir kızı bile olsa, sevdikten sonra ne anlamı var paranın
İnsan birbirini gerçekten asiksa maddiyat araya girmemeli. Fakir kız fakir oğlan falan filan takılmamak gerekir
Evet olsa olsa mücadele etme isteğinden kaynaklı bir birliktelik olur ama devamı gelemez. Ayrı hayatlar yaşayan insanlar. Hiç inandırıcı değil.
Zengin oğlan fakir kız olur ama Zengin kız fakir oğlan olmaz
yani zengo erko bulduk da biz mi varmadik ayol
bu olur tanıdıklarımda var ama bunun tersi asla olmaz
Evet filmlerde olur, gerçek hayatta çirkin adam güzel kadın, çirkin kadın güzel adam olur...
Tum insanlar zengin degil. O yuzden olur niye olmasin ama bazi kizlarin niyeti pek iyi olmuyo sirf parasi icin seven cok oldugu icin de erkekler de guvenmiyor
Hayır. Fakir oğlan zengin kız aşkı sadece filmlerde olur. Sad but true
Yo real hayatta asıl var o yüzden filmini yapıyorlar herkes zengin tavlamaya niyetli
Gerçek hayatta da şahit olmuslugum var fakat yine de inanmıyorum 😂
filmlerdeki her seyi yeterince istersen her sey gerceklesebilir:)
Gerçek aşkın karşısında hiç bir engel yoktur o yüzden neden olmasın ki
Seviyorsam durumu olmasina gerek yok bende calişirim beraber geçiniriz :)
Hiç bir dizimizde gerçek hayattan bir şey yok zaten
Ne alaka, bu devirde öyle şeyler kaldı mı
Ne alaka derkn
Günümüzde olacağını hiç zannetmiyorum ki şu an herkesin gözünde para var. Parayla mutluluk olmaz diyen baksın işine.
Sadece filmlerde olur... 🚬
Aşık olmadan çok zor bir ihtimal fakir kıza bakması
Gerçek hayatta da olur, niye olmasın
Bu işte bir terslik var
Bence gerçek hayatımızda vardır.
Yok gerçekte de olan bir durum
yoo gercek hayatta da var
Aşk denen şey sadece filmlerde olur
Aşk sadece filmlerde zaten
Gerçekte de var ama çok az bir mevla da varlar
Bence hayır ya hep dizilerde falan olmaz
Yoo tersi de olur. Çıkabilir karşımıza
Filmlerde gördüm bu zaman kadar
Evet sadece filmlerde oluyor bir tek.
Zenginler kiralar genelde aşık olmaz
Davul bile dengi dengine demişler..
Zengin kız fakir oğlan değilmiydi o ya?
Yoo erkekler parası cok diye bi kızı sevmezler
Gerçek hayatta çok nadir
Biz o kisimla ilgilenmiyoruz maelsef
Şahsen ben denk olmak isterim…
Gerçekte de vardır illaki 😄
Çok izlemeyin şu TV yi
Turkan Şoray Kadir inanır aski
Zengin kız fakir erkek gerçek mi peki?
Zengin kadında erkeği kucaklayıp götürse..
Zengin kız fakir oğlan filmlerde olur sadece.
Gerçek hayatta da vardır
Zengin olan sen olursan ben kabul 😂😂😂😂
Hani şu saçma yaz dizileri var ya onlarda olur
Zengin kızlara damat olunur 🤣🤣
Yoo hâlâ var mesela ben sjsjejesjw
Zorlug var mı peki
Ben biraz komleksiyim sorun o karşındaki insan çok önemli benim sevgilim hiç egolu biri değil hiçbirşeyin lafını yapmazsa kendimi kötü hissedeceğim hiçbir şeyde yapmaz sinirlenince de bişey yapmaz ama ben genede başlar da çok tedirgindim ben istemedim hatta evlenmek istedi hemen ben şu an üni okuyorum mesleğimi elime alırım öyle evlenirim gibi düşündüm sırf kompleks yaptığım için onun karşısına hep parasını yemek isteyen kızlar çıkmış bende tam tersi kimseye minnet etmeyen biriyim 2 yıldır güzel bir ilişkimiz var ama okul bitince aramazsam evlilik setlerinde falan sorun çıkarmı bilmiyorum benim ailem fakir borçlu kendimizi bile zor idare ediyoruz ne düğün yapabiliriz ne bişey ne bohça hiçbisey yapamayız yani o yüzden uzattım zaten süreyi belki o zamana kadar bişeyleri toparlariz diye bilmiyorm inşallah sorun çıkmaz ama aramızda bi sorun yok o galerici bir sürü milyonluk arabası var babası mutahit bir sürü binaları var aynı zamanda sürekli bina falan yapiyolar köylerinde falan birsürü arazileri var tarım da yapıyolar benim babamda köyde çiftçi zor zoruna bi ev aldı en kötü ev yıkık dökük sjshsjsj en eski bina aslında ev alamaya parası vardı dolandırıldi gibi bir şey 2 tane dev traktörü vardı güzel bir ev almıştı başta ama 3+1 saniyordu 2+1 çıktı geri iptal edince 60 bin girdi sonra bu eski binayi aldı almak içinde traktörleri verdi ve 800 bin aldı bide dev traktör aldı bir tane bu eski evi aldı işte bide senetli borç yaptığı için 2 milyon borca girdi ilk aldığı ev kalsaydi hem ev hem traktör durmuş oluyordu kısaca babam ben doğdum doğalı çalışıyor ama hep dolandırıliyo 😏 ilerde de sevgilimle ne olur bilmiyorum
İnşallah bı sorun yasamazsnz da mutlu olursunuz😊🫶🏻
İnşallah ya 🙊
Günümüzde de oluyor