Az önce aradı konuştuk çok mutluyummmm inşallah barışıcaz eve geçince arayacağım dedi. Çok mutluyummmm dua edin barışalım. Allahım sesimi duydu her gün ağlıyordum acıdı bana🙏🏻
Şu an birine güvenebilir misiniz sevebilir misiniz aşık olmak istiyor musunuz?
Seviyorum napabilirim ihanet etmiyorum kandırmıyorum üzüleceksem de sevdiğimden. Başım dik alnım ak. Ben yanlış hiçbir şey yapmıyorum günahı onun boynuna
Oldu canim adam her bkku yesin sen masum olarak kalmis olucaksin. Oyle scma fikri kim ogrettiki sana. Adam hakli valla. Sende bu kafa varken 100 kerede aldatir bin kerede. Nasilsa sen masumsun kabullendigin icin.
Ozaman gelip burada yalandan rol yapip soru sorma. Adam ne ederse etsin yut ozaman ne diye burada rol kesip sanki adamin yaptiklari sana dokunuyor gibi konuyosunki. Bizimi kekliyon
Sen sevildinmi 🤣 okadar cok seviliyorusnki gelip burada aglayip zirliyan kimdi kanuni sultan suleymanmiydi. Ben sevildim ama cok sevildim. Beni seven insanada ben sevgimide vefamida gosterdim ama kara toprak sevdigimi elimden aldi. Sen ne sacmaliyon
Evet hepiniz sahtesiniz. Sahteden agladin burada. Sevgi nedir saygi nedir sadakat nedir bildiginiz yok. Sevgiyi bile sadakati bilen biri vardi oda Şu an mezarda. Benim aglamam bundan dir. Seninki niye? Bos bos gelip numaradan agliyan sensin.
Kin degil bu bir gercek. Ornek sekil A sensin mesela. Numaradan agladin durdun. Olayi bilmiyoruz adamj belki sen aldattin ondan sana bu sekil davrandi. Simdide affetti belki ne bilelim
Oldu cunku. Aylarca yogun bakimin kapisinda bir umut bekledim. Ama kanser illet birsey insanlari birbirinden kopariyor iste. Neyse bunlar senin anliyacagin turden seyler degil.
Evet haklisjn kader bana cok buyuk bir kazik atti. Kara toprak aldi goturdu. Bir 25 subat gunu hayatimin kazigini yedim. yakin zaten bir yil daha geciyor
Ne çıkarı olacak ki cinsel birliktelik yaşamıyoruz sürekli buluşamıyoruz bile o ilçede ben merkezdeyim. Eee nude atmıyorum eee sexting yok. Gün içinde sadece normal sohbet. Para mevzularında da bi çıkarı yok nasıl bir çıkar olcak ki başka
Ya bak üzgünüm ama biliyorum binlerce kez yasadim senin gibiydim aynı seviyor ondan döndü diyip duruyordum ama bi düşündün mü niye döndü sevgi diyeceksen bu cok bos kaciyor seven adam gitmez anladin mi
Ben onu çok sıkıyordum. Bunaltıyordum beni defalarca uyardı böyle sıkma beni sürekli neden yazmıyorsun neden geç bakıyorsun neden instagramda fotoğraf attın o bu şu adam bıktı ve kaçma yoluna girdi. Ondaki heyecanı merakı bitirdim. Sürekli sıkmak iyi değil. Benim hatam. Adam çok sadık gerçekten sadık biri ben kolay kolay kimseye sadık demem ama bu gerçekten sadık karı kızla işi yok. Ailesel sıkıntılarıyla uğraşıyor hep
Erkek için ağlıyorsan dünyanın en m@l insanı sensin net
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Babasız büyüdüm böyle olunca otomatikmen o boşluğu doldurmaya çalışıyorsun. Kendisine de şeffaf oldum anlattım. Kaldıramam dedim ama maalesef hata benim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Sözlere çok aldanmamak gerekiyor seviyorum ama güvenemem açıkçası her mutluluk süreli kötüyü düşünmeden kendimi atamam
Asla güvenmem asla o kadar büyük konuşuyorum ki
Ben kimseye güvenmiyorum pek.. çünkü insanlar maalesef güvenilmezdir.. güvenilecek de çok az kişi oluyor genelde zaten
Aşık olmak istiyorum içimde sonsuz bi sevgi var ama onu hakedecek kimse yok şu an o yüzden böyle yalnızım ve benide sevmiyorlar nedense
kadınların hepsı sahtekar hılecı yalancı. asla ınanmam
Ben sevdim bak ne yaptı yıkarda..
inanmam kadınlar sevmez
Yoo beni aradı iki saat önce nasıl heyecanlandım görmen lazımdı az kaldı kalbim duracaktı saçma sapan bir şey için aramış😒
Ağlamaktan 44 kilo oldum diyorum sana
Ben sevdim ama sevince de olmuyor
sevmek cok acı verici
Derste birden gözlerim doldu az kalsın hüngür hüngür ağlayacaktım hıçkıra hıçkıra. Zor tuttum kendimi sıktım
İnsanlar dönüp bakmasın diye
Öyle zor ki sevmem
Sevmek senide iyi anlıyorum
offfffff butun kızları yakmak istiyorum :@
Al iste sonra erkekler kotu diyorsun. İki gun sonra gene ayni kavga olucak. Seni sevmiyen adama surekli yanasmak nedir ya
Ben mi yanaştım? Kendisi aradı
Ben hiç rahatsız etmedim yazmadım.
Ne alakası var yanaşmakla
Sevdiğim için kimseyle konuşmadım bekledim bu yanaşmak olmuyor
Seviyorum napabilirim ihanet etmiyorum kandırmıyorum üzüleceksem de sevdiğimden. Başım dik alnım ak. Ben yanlış hiçbir şey yapmıyorum günahı onun boynuna
Oldu canim adam her bkku yesin sen masum olarak kalmis olucaksin. Oyle scma fikri kim ogrettiki sana. Adam hakli valla. Sende bu kafa varken 100 kerede aldatir bin kerede. Nasilsa sen masumsun kabullendigin icin.
Ne alaka kim aldattı ya? Kimsenin kimseyi aldattığı yok. Kendin aldatıldın diye zırlama
Sen sevilmemişsin ben gerçekten seviyorum diye kıskançlığından hasetinden çatlıyorsun
Negatif enerjini al muhattap olma
Her kız senin karşına çıkanlar gibi değil.
Ozaman gelip burada yalandan rol yapip soru sorma. Adam ne ederse etsin yut ozaman ne diye burada rol kesip sanki adamin yaptiklari sana dokunuyor gibi konuyosunki. Bizimi kekliyon
Ne alaka ne rolü? Ayrıca ne soracağıma sen karışamazsın.
Birilerinden çok kazık yemişsin saldırıyorsun insanlara
Yoo kimsenin beni aldattigi falan yok kizim. Ben aldatildim demedim. Burada soru sorup agliyan zirliyan sendin. Yalandan dolandan
Sen sevildinmi 🤣 okadar cok seviliyorusnki gelip burada aglayip zirliyan kimdi kanuni sultan suleymanmiydi. Ben sevildim ama cok sevildim. Beni seven insanada ben sevgimide vefamida gosterdim ama kara toprak sevdigimi elimden aldi. Sen ne sacmaliyon
Eminim öyledir. O yüzden kızlar öyle böyle şöyle yansın hepsi bilmem ne
Kızlara kin duyuyorsun ee
Evet hepiniz sahtesiniz. Sahteden agladin burada. Sevgi nedir saygi nedir sadakat nedir bildiginiz yok. Sevgiyi bile sadakati bilen biri vardi oda Şu an mezarda. Benim aglamam bundan dir. Seninki niye? Bos bos gelip numaradan agliyan sensin.
Niye mezarda
Kin degil bu bir gercek. Ornek sekil A sensin mesela. Numaradan agladin durdun. Olayi bilmiyoruz adamj belki sen aldattin ondan sana bu sekil davrandi. Simdide affetti belki ne bilelim
Ya aldatmadım bıraktı işte çok vır vır ediyordum
Oldu cunku. Aylarca yogun bakimin kapisinda bir umut bekledim. Ama kanser illet birsey insanlari birbirinden kopariyor iste. Neyse bunlar senin anliyacagin turden seyler degil.
Evet haklisjn kader bana cok buyuk bir kazik atti. Kara toprak aldi goturdu. Bir 25 subat gunu hayatimin kazigini yedim. yakin zaten bir yil daha geciyor
Artık kesinlikle hayır, çok canım yandı acımaz artık
Benimde çok yanıyor
Bir daha asla olmayacağız gibi
Valla artik istesemde olmuyor o yüzden sorun yok birini sevmenin bedeli bir daha kimseyi sevmemek
O kadar doğru ki
Hiç vicdan yok insanlarda
Vicdanlik bisey degil bu kaderdir eyvallah ama hersey karsilikli olucak
Kendine cok yazik ediceksin baristigin icin yine aynilari olucak ve daha aci bi sekilde ayrilacaksin
Ağzınızı hayıra açın lütfen.
İyi düşünün banada iyi yansıtın
Hiç belli olmaz belkide iyi olacak nasip kısmet ayrılırsakta yapacak bir şey yok.
Ya kızım istedigin kadar iyi düşün üzüleceksin yapma bence
Beni sevmese aramaz ama
Çok ağır bi tip ilgisiz soğuk hiç sanmıyorum sevmese arayacağını
Ya niye bu kadar saf oluyorsun sadece sevdiğinden mi yazar arar zannediyorsun çikari vardir belki
Ne çıkarı olacak ki cinsel birliktelik yaşamıyoruz sürekli buluşamıyoruz bile o ilçede ben merkezdeyim. Eee nude atmıyorum eee sexting yok. Gün içinde sadece normal sohbet. Para mevzularında da bi çıkarı yok nasıl bir çıkar olcak ki başka
tamam suprizi bozmiyim sana iyi aglamalar saf olmaya devam et kör olmussun
😞
Ya bak üzgünüm ama biliyorum binlerce kez yasadim senin gibiydim aynı seviyor ondan döndü diyip duruyordum ama bi düşündün mü niye döndü sevgi diyeceksen bu cok bos kaciyor seven adam gitmez anladin mi
Ben onu çok sıkıyordum. Bunaltıyordum beni defalarca uyardı böyle sıkma beni sürekli neden yazmıyorsun neden geç bakıyorsun neden instagramda fotoğraf attın o bu şu adam bıktı ve kaçma yoluna girdi. Ondaki heyecanı merakı bitirdim. Sürekli sıkmak iyi değil. Benim hatam. Adam çok sadık gerçekten sadık biri ben kolay kolay kimseye sadık demem ama bu gerçekten sadık karı kızla işi yok. Ailesel sıkıntılarıyla uğraşıyor hep
Ben çok üstüne gittim sıktım yordum. Hata benim yani o hiçbir şey yapmıyordu
Ben sevgili yapmayı çok önce bıraktım. Aşk diye bişey yok insanlar alışkanlığı aşk sanıyor.
Erkek için ağlıyorsan dünyanın en m@l insanı sensin net
Babasız büyüdüm böyle olunca otomatikmen o boşluğu doldurmaya çalışıyorsun. Kendisine de şeffaf oldum anlattım. Kaldıramam dedim ama maalesef hata benim
İnandım
Ya şı babasız büyüdüm şeylerini bırakın. O argümana sarılma ihtiyacından vazgeçin.
Çünkü öyle oluyor. Bu değişmez bi gerçek en ufak ilgiye tutuluyorsun
Güvenemem efendim. Sizde ornegini bize atmissiniz zaten butun aşklar böyle yalan
Evet aynen böyle yalan
Üzme canını bırak ya. Ne meymeletsiz bişi bilirim ama zamanla geçiyo.
Sen de bunlara inandın mı :D
Maalesef
Bedeli ağır oldu
Sebep ne ki ağır olmasında
Yani sürekli annemle tanış diyince beni teyzesine anlatınca ciddi düşündüğünü sandım. Ümitlendim hayal kurdum
Çok güzel şeyler yazıyordu o benden de güzel cümleler kuruyordu
Birden böyle numara silip
Hayatına bakmak kolay mı anlamıyorum
Yapacak bir şey yok hayat devam ediyor
Kimseye güvenmem, evlensem bile.
Çok haklısınız
Hazırım da kimse yok daha
Nasıl saklamıs kendini hıyarto
Evet kendine bağladı
Sonra kaçtı
Ona kalsa iyi bişey yaptı ama senin duyguların darmadağın
Keçbis olsun
:(
Maalesef insanlar bencil ya
Tabiki memnuniyetle hemde
Evet