Teşekkürler ❤️
Bu zamanda birine güvenip sevgili olabiliyor musunuz?
Teşekkürler ❤️
Güvenip emin olduğum 2 kişiyle uzun ilişki yaşadım zaten, bir pişmanlığım olmadı. O seviyede birini bulursam yine her şeyimle ilişki yaşamak isterim ama güvenmek zor tabii.
Şanslısın bak 😂
Bana da bi el at be😂
Ben doğru kişiyi seçemiyorum
ERKEĞE BAKSAN KADINLARA GÜVENİLMİYOR KADINA BAKSAN ERKEKLERE GÜVENİLMİYOR ASIL OLAYA BAKARSAK 2 TARAFINDA BİRBİRİNE GÜVENİ YOK.. GÜVENİNİ KAYBETTİN Mİ BİR BARDAK KIRILMASI KADAR KOLAY OLUYOR O YÜZDEN DEMİR KADAR SAĞLAM GÜVEN EN İDEALİDİR. HERŞEYİN BAŞI GÜVEN OLDUĞU KADAR DA 2 TARAFINDA BİRBİRİNE KARŞI KARAKTERLERİNİ DOĞRU BİR ŞEKİLDE YANSITABİLMELİDİR AKSİ TAKTİR DE NE GÜVEN KALIR ONDA NEDE BİR TESELLİ. KENDİ HAYATIMIZI KENDİ ELLERİMİZLE SEÇEREK YAPIYORUZ BU YÜZDEN GÜVENDİĞİNİZ KİŞİLERİN KARAKTERİ ÖN PLANDA OLMALI Kİ GÜVENİNİZ BİRBİRLERİNİZE KARŞI BOŞ ÇIKMASIN.
Umarım bundan sonra güvenimiz boşa çıkmaz, teşekkürler yorum için
bir insana kendi acından bakarak güvenli olup olmadıgı tercıhlemen lazım cevrelerın burnunu sokabılır o yuzden kendı olan guvenınıde boşa cıkarırlar
Maalesef şimdiye kadar hep yalancı ve nankörlere denk geldim. Bu yüzden uzun süredir yalnızlığı tercih ediyorum. İnsanlara güvenemiyorum.
Güvenilir, dürüst insanla karşılaşmak çok zor.
Dünyadaki tek dürüst insan olacak halimde yok bir gün karşılaşırım illaki ama ne zaman bilemiyorum.
Keşke herkes hakettiği gibi biriyle olsa
Cevap
11Cevap
Sevgilim yok olursa güvenirmiyim zamanla
Bilmem o sana bağlı 😂
Bana sorma
😂😂😂iyi öyle olsun
Tabi ki ama bu zaman da güven vermekten çok kıranlar oluyor
Evet bence de😂
Ecmain😂
Çok alakasız ama fenomen nasıl oldun?
Anladım ne artısı var ki feno olunca ne oluyor mesela😂
Oooo😂😂😂
Kıyaksss
Tuttuğun altın ossun abim beni de feno yapsana abim mi diyim😂😂😂
Ahaha ben sana demek istiyorum ama 🤣
Seni seçtim pikachu
Bana ne sana yazacağım artık 😂
Herkesin birden fazla rengi var kimin ne olduğunu anlayamıyorsun
Evet maalesef
Erkekler sevgili yapar onunla yatmaya çalışır ve kız yatarsa bu benle yatarsa başkalarıylada yatar diye düşünür ve terk eder gider bakire kız ister yatmayın elletmeyin
Niye bizim cinsel isteğimiz olamaz mi
Yaşamadan ne olacağını bilemezsin, sadece kendini kaptırmadan takilmaya çalışıyorum
İyi yapıyorsun
Aci insani pişiriyor maalesef
🥺
Herşeyde var bir hayır
Evet buna katılıyorum
Taze bitti umutlarımız devir o duyguyu rafa kaldırttı
🥺🥺🥺 geçmiş olsun
Birine aşığım, bugün bunu ona söyleyeceğim..💕
Söyle inşallah hayal kırıklığına uğramazsın
zor ama bulunmayacak, olmayacak bir şey değil. benim var.
Umarim daim olur
Ben olmuştum beni çok feci aldattı herkese karşı güvenim kırıldı
Ben de birçok kez yaşadım bunu seni iyi anlıyorum
😑😑😑
Benlede olmassin
Tbi ki
Kendime bile güvenmiyorum
Sjsjjsjsj😂
Ben birine güvendim. O da bana güvendi.
Ne güzel
Yani zor güveniyorum.
Normal
Güvenemiyorum ki sevgili aşamasına geçelim
Olmuyor dimi
Yok napsak nafile yani sürekli geçmişten gelen güvensizlik üzerine yalan ekleniyor falan boka sarıyor yani her türlü duruşu yok kimsenin artık
Ahh ya öyle oluyor cidden😏🥺
Artık o yüzden de saldım hiç umrumda değil vallahi
Aynen sal gitsin
Senden kıymetli mi
Değil
Hayatı yaşamak en güzeli 😀
Kesinlikle ;)
Zamanla azalıyor güven
Hem de ne azalma
Bende olmicam seninle aynı fikirdeyim
Kendime güvenmediğim için olmuyorum
Evet kriterler uyuyorsa
Gözünü kapatıp dalacan jsjs
Nereye ya da neye😂
Adama işte hajsjsjs baktın güzel yakışıklı dal gitsin ksjsjs
Yakışıklılara güvenemiyorum ya çok çapkın oluyorlar gerçi çirkinler de öyle ayy yok güvenemiyorum kimseye
Ksjsjsj en iyisi kedi almak kedi iyidir jsjsjs
En iyisi ne aldatır ne canini yakar ne üzer ne de dırdır yapıp laf söyler ☺️
Jsjsjs genelde erkekler bundan şikayet eder ama sırdır yapan da hiç görmedim jsjs
Var ya kdkdkdk
İlginç jsjsj
Güven mi o da neeee
Yenilebiliyor mu😂
Yenilmez mi sonuna kadar yediler bir şey kalmadı 😂
Sömürdüler 😂😂😂
Hayır kimse ye guvenmiyorum.
En mantıklısı
Sen bensin
🙏🏻🙏🏻🙏🏻keşke bu hale gelmeseydik
Keşke. Gerçi ben olaya sadece erkekler olarak bakmıyorum. Arkadaşlardan da çok kazık yemiş birisi olarak kızlara da güvenmiyorum
Ben de öyleyim aynıyız cidden
Olablir
Olmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?