Benim neden sevgilim yok da bu kadar kötü hayat yaşıyorum?

Şu adama yıllardır dedim yurtlarda mutlu değilim sese ve ışığa hassasım direk uyanıyorum hem de bu yurtta çok kötü olaylar yaşadım bi kız bana taktı 10 tane arkadaşı dilekçe vermiş hakkımda yurttan atılmam için. İdare Allah’a şükür işleme koymamış kaydını sildir dediler babam bana aylık 10 bin tl gönderiyor ekstra para istemiyorum yine geçen sene kaldığın yurda git diyor ya o yurtta da tuvaletler katın ortak

Benim neden sevgilim yok da bu kadar kötü hayat yaşıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim olsa o bana ev tutardı
Benim neden sevgilim yok da bu kadar kötü hayat yaşıyorum?
Cevapla