Eşimin geçmişi beklediğimden daha farklı çıktığı için kafamı çok kurcalıyor, nasıl davranmalıyım?

Eşimle biz 6 aydır evliyiz. Ben onunla tanışana kadar hep kendime dikkat ettim kimseyle gönlümü eğlendirmedim. Hatta bir erkekle el ele bile tutuşmadım tamam konuştuğum oldu ama geçip de buluşmadım el ele tutuşmadım. Hep kendi kendime ben nasıl olursam ilerideki eşimde benim gibi olur diye düşündüm. Eğer ben başkalarıyla gönül eğlendirirsem ilerideki eşimin de böyle olma ihtimali kaçınılmaz dedüm. Çünkü hep insanın karşısına kendi gibi biri çıkacağına inandım. Kendimi evleneceğim kişiye sakladım hep. Eşim 26 yaşında 7 yıldır neredeyse ailesinden ayrı yaşıyor işinden kaynaklı.

Eski ev arkadaşının eve kız attığından vs bahsetti bende merak ettim senin geçmişinde var mı böyle şeyler dedim tereddütle cevap verdi sonra evet c*ns l birliktelikler yaşadım sonuçta bekardım ve k@lktığında bir şekilde inmesi gerekiyordu dedi. Başka türlü de kendini t@tmin edebilirdin dedim ama öyle ze vki olmazdı ki dedi.

Ben biraz takıntılı bir insanım bu konuda yani ben nasıl kendimi tek kişiye sakladıysam bunca zamandır her anlamda ilkimin her zaman evleneceğim kişi olmasını istediysem eşimin de böyle olmasını istedim.

Bunu duyduğumdan beridir kafamda çok çeşitli düşünceler geçiyor. Bir nevi hayal kırıklığına uğradım. Daha önce birlikte olduğu kişilerle sevgili olsaydı bu kadar kırılmazdım ama hep esqo rtlarla beraber olmuş. Bu beni fazlasıyla yaraladı. Nasıl davranmam gerekiyor şu an kendisine karşı mesafeliyim. Kafam çok karışık bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Eşimin geçmişi beklediğimden daha farklı çıktığı için kafamı çok kurcalıyor, nasıl davranmalıyım?
Cevapla