Güzel olduğum halde başka bir Kızla beni aldatıp onunla olması. Neden onu terçih etmiş olabilir sizce?

Biz ayrılalı iki ay oldu. Bi ara döner diye bekledim ama hiç bişeyde yapmadım dönmesi için. Gördüklerimden sonra artık zaten dönmesin. Yani açıkçası beni baska bi kız için terk etmiş bende nekadar umursamak istemesemde çok üzüldüm yani bilmiyom bana bunu nasıl yapabildi çirkinde değlimki o kizi terçih edeçek kadar yani onun beni sevdigine inanmistim.

Güzel olduğum halde başka bir Kızla beni aldatıp onunla olması. Neden onu terçih etmiş olabilir sizce?
Cevapla