Tüm arkadaşlarım olduğu gibi sevilirken ben neden kurallara bağlı seviliyorum?

Onu giyersen ayrılırız bunu giyersen ayrılırız diyor sürekli. Arkadaşlarıma bakıyorum istedikleri gibi giyiniyorlar hem de sevgilileri de etraflarında 4 dönüyor. Benimki ise bana 1 tane bile hediye almadı bugüne kadar. İlgilisiz de ayrıca.

Kıskançlık sevgidendir diyor ama inanmıyorum ben. Seven olduğu gibi kabul eder ayrılık lafından korkar çekinir

Tüm arkadaşlarım olduğu gibi sevilirken ben neden kurallara bağlı seviliyorum?
Cevapla