Etrafımdaki insanların hepsi sevgilim var sanıyor ve sevgilim niye olmak zorunda?

20 yaşındayım. Ve hiç sevgilim olmadı. Olmasını istemedim çünkü öyle sevdiğim biri olmadı onun dışında aşırı gereksiz geliyordu. Gerçekten hoşlandığım biri olursa tabi olur ama öyle biri yok. Neyse ben çok bakımlı bir insanım. Kıyafet saç makyaj aşırı özenirim. Ama insanlar sırf böyleyim diye bana tekliflerin yağdığını sevgilim oldugnu falan sanıyorlar. Yok diyorum şaşırıyorlar ve inanmıyorlar. Mesela ablam o lisede üniversitede bir çok kişiyle çıktı aşık oldu evlendi falan. Ama ben karakter olarak onun gibi değilim. Ablam hiç sevgilim olmadığına inanmıyor. Hep gizli gizli bir şeyler yaptığımı söylemediğimi düşünüyorlar. Ama öyle bir durum yok.
Etrafımdaki insanların hepsi sevgilim var sanıyor ve sevgilim niye olmak zorunda?
Cevapla