Eşimi yakaladım, başka bir kızla konuşup ümit vermiş. Boşanmalı mıyım?

7 aylık evliyim 5 aylık da hamileyim çok güzel mutlu bir evliligimiz vardı orta okuldan bu yana tanışarak evlendik çok zorluklar çektik sıkıntılar çektik ger zorluğa göğüs gerdik eşim çok çok sinirli ve agresif birisi hiçbirşeye tahammülü olmayan bir insan ve ben bnun telefonunu kurcaladığımda 1 kız ile konuşmuş uykusu ağır olduğu için konuşmaların hepsini okudum hiç silmemis kıza ümit vermiş kız napacam sensiz falan yazmış bu da elimden gelen bir şey yok keşke daha önce tanısaydım falan yazmış çok mutlu olurduk demiş niye bana evli oldgunu baştan söylemedin neden kendine baglattin neden bana bunu yaptın demis buda söyleseydim engellerdin beni demiş kz evlisin sen diye kavga etmişler bu da hem seni sevyorum hem onu seviyorum demiş ikiniz içinde canımı veririm demiş onuda seviyorum ama gönlüm de sana kaydı demiş baya kavga etmişler kız bunu engellemiş buda köpek gbi yalvarmış senide öldürürüm kendimi de demis okuyunca gözyaşlarıma hakim olamadım karnımda çocuğum var bosanmali mıyım ne yapmalıyım uçurumun kenarında kaldım çok zoruma gidiyor kismeye bir şey söylemedim ama hazmedemiyorum ne yapmalıyım 😭😭
Eşimi yakaladım, başka bir kızla konuşup ümit vermiş. Boşanmalı mıyım?
Cevapla