Kötü giden bir ilişki için cabalamak mı gerek yoksa salmak mı lazım?

Çok sevdiğim bir kız arkadaşım var ilişkimiz şu an baya bir zedelenmeye başladı gün içinde neredeyse hiç konuşmuyoruz sebebinin de hayatında yaşadığı sorunlar olduğunu söylüyor. Ben elimden geldiğince üstüne gitmemeye özen gosteriyorum ama bilirsiniz ya bazen benim de patlama noktam oluyor neden böylesin diye çıkışıyorum. Sorum şu ilişkim için çabalamalı mıyım yoksa salmalı mıyım? Bitsin istemiyorum ama böyle devam etmesi de beni iyice paranoyak yapmaya başladı artık çevrimiçi mi değil mi diye kontrol eder oldum bu ben değilim kendi hareketlerimden tiksinir oldum

Kötü giden bir ilişki için cabalamak mı gerek yoksa salmak mı lazım?
Cevapla